Testimonial Herb Lex Shaklee untuk sistem penghadaman yang baik

Testimoni dari Arnie







Saya amalkan ambil 4 biji Shaklee Herb-Lax seminggu sekali, untuk kesihatan perut, usus dan dalaman. Biasanya hujung minggu, hari Sabtu malam Ahad tue, supaya tak ganggu aktiviti harian. Kadang-kadang 2-3 kali seminggu (ikut kerajinan! hehe).


Lain orang, lain efeknya. Ada orang yang keesokan harinya perut terus bersih. Bagi saya pula, efeknya lambat dan perlahan. Kadang-kadang petang keesokannya, kadang-kadang malam keesokan harinya.

Yang best nya, berbanding dengan ubat “benpi” yang pernah saya cuba dulu, sakit perut tue lebih mild (perlahan), dan boleh di kawal. Takdelah jam-jam tue jugak nak kena cari toilet. Sesuai dengan tag line nya, “encourages mild cleansing action”. Lagi satu, ia adalah vitamin, bukannya ubat. Jadi, saya yakin ia lebih selamat untuk badan kita, berbanding dengan ubat julap lain di pasaran.

Dalam Herb-Lax nie juga ada kandungan Alfalfa tau. Owh ya, jika anda consume Alfalfa pon, sistem penghadaman anda akan makin sihat juga. Sebab itu saya cuma makan Herb-Lax seminggu sekali sahaja, sebab hari biasa dah makan alfalfa. Memang berbezalah antara hari ambil alfalfa dan hari tak ambil alfalfa. Maksud saya, dari segi keaktifan sistem penghadaman. Hihi.

credit to genkimomma

Bonus Point.

Sebelum memulakan sebarang program kesihatan Shaklee (contohnya : skin care, sinus, weight management etc), kecuali ibu hamil dan sedang menyusukan bayi, anda digalakkan untuk mengamalkan Shaklee Herb-Lax, supaya segala khasiat vitamin lebih mudah di serap oleh badan. Kalau anda dah tak sabar nak cuba dan rasa best dengan perut yang lebih selesa dan sihat, hubungi saya untuk tahu mana jual herblex ni !

Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

Call / Whatapps untuk Herb Lax terus dihantar pada anda !
013 488 2382 





Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.