Testimonial berkaitan alfalfa melawan ekzema dan resdung

Pada yang menghadapi masalah resdung, ekzema, gegata, resdung atau sinus, kami cadangkan mengambil vitamin b complex, alfalfa dan vitamin c. Mengapa?

Antara khasiat vitamin2 ini yang sangat baik untuk melawan penyakit2 ini adalah

Vitamin C : ianya sebagai antioksidan yang baik. Ianya sangat penting untuk meningkatkan antibodi
B complex : lebih bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon
Alfalfa : mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri, ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung, allergic dan gegata.(Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai supplement mereka).

Kebetulan ibu2 yang membeli trial pack B sesetengahnya mempunyai anak yang mempunyai eczema dan ternyata sejak pengambilan supplement banyak membantu mengurangkan masalah yang dihadapi oleh anak mereka. Walaupun pada tujuan asal alfalfa diambil hanya sebagai milk booster namun sebab ianya diserap ke dalam susuibu maka si kecil turut mendapat manfaat alfalfa itu sendiri.

credit to k ann


Alfalfa Complex

Testimonial berkaitan alfalfa melawan ekzema dan resdung

Ini dari ym puan Izza (kuantan)
Terima kasih ya kerana menjual vitamin Shaklee dengan jujur...mula2 memang takut nak beli online jek, tapi nak cuba. Alhamdulillah susu mula pekat walau belum nampak peningkatan yang mendadak. Namun saya notice , resdung saya mula berkurang. Sejak makan vitamin ni, anak saya kurang keluar ruam akibat eczema nya. memang puashati la...insyaAllah next week saya order fullpack punye ya.

Ym ini dari puan Elya (dari Perak)
Saya dah lama tahu pasal Shaklee sebenarnya cuma tak tahu ianya bagus untuk menyusu. Sejak baca post Norita pasal Alfalfa boleh kurangkan masalah allergic, saya upkan intake alfalfa dari 2-4 biji...alhamdulillah kalau makan seafood tu tak la naik gatal2 kat kaki. Thanks yer sebab suka berkongsi...teruskan menulis.

Yang terbaru cerita dari puan Kay (Shah Alam)
perbualan melalui telefon:
Hi N, i memang terasa bila makan Alfalfa ...especially kalau allergic terlebih makan seafood tak jadi macam dulu2.I just amik lebih Alfalfa. memang beza lah.

Sesiapa yang sesuai?.Mereka yang punyai masalah resdung, eczema, gegata, asma dan allergic. Sesuai juga buat ibu yang menyusukan anak kerana Alfalfa boleh bertindak sebagai milk booster.

Bagi anak yang sudah tidak menyusu badan, cuba amalkan ESP @ Energizing Soy Protein.

Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056





Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.