Atasi badan penat dengan supplement yang betul

Sememangnya sebagai ibu banyak tanggungjawab yang harus dipikul. Tak kurang juga dengan bapa. Sebagai surirumah, saya tak menang tangan nak menjaga anak-anak walaupun cuma 2 orang serta menguruskan hal rumah tangga. Sebab tu saya amalkan supplement supaya dapat menampung kekurangan zat harian di samping memberi tenaga untuk terus bekerja. Apa lagi kalau suami terpaksa berjauhan. Jom ikuti kisah Bae yang terpaksa menguruskan anak-anak di kala berjauhan dengan suami.

Perkongsian dari Laila

Entry kali ni saya ceritakan tentang seorg kawan saya, Bae. Kami kenal sejak tahun pertama di Uni. Saya dengan Bae sekelas, se-lab. Sampai sekarang masih berhubung memandangkan kerja dibawah satu anak syarikat, tapi saya di Sarawak, Bae di Sabah. 

Baru2 ni dengar Bae dapat anak ke-3. Dah dia dah takde maid. Chating di YM ada dia share, agak penat menguruskan 3 anak2. Memandangkan keadaan Bae sama dengan saya. Saya sorang di Miri (sorang2 kat sini maksud takde sedara mara), Bae sorang2 di Sabah. Husband kami selalu ke offshore. Maknanya memang most of the time kena uruskan anak2, rumah tangga, kerja, segala2nya seorg diri. Anak sakit, diri sendiri sakit, semuanya sendiri. Memang kena jadi tough! Mesti sentiasa cergas dan sihat!

Saya sharekan pengalaman Shaklee dengan beliau dan dia mencuba Set B . Tak lupa juga Bae add on ESP, Energizing Soy Protein. (Breastfeeding set). Alhamdulillah selepas 2 minggu, saya dapat msg beliau dah transfer payment utk Shaklee Trial Pack Set B yang kedua!... untuk pengetahuan kalian, Shaklee Trial Pack adalah untuk sebulan. Namun sebab teruja, Bae order awal. Saya cadangkan Bae ambil Fullpack kerana full pack lebih jimat untuk jangka masa panjang yang mana boleh consume untuk 4 bulan. Klik sini nak tahu
Ni Komen beliau tentang Set Breastfeeding Shaklee 

“Dah amik dkat 3 bln.. Blik keje masih ada sisa tenaga to do house work as anak 3 org n xda maid for now.. Susu lbh pekat so anta kat nursery 3 bottle pun ckp for the day.. Kulit muka pun cam bersinar tanpa perlu mkn mende lain.. Tapi kena minum byk air and mkn makanan yg berkhasiat.. Mkn x perlu byk tapi seimbang so berat cepat turun gak lah..”

Arbaeyah dan Anak2 yang ceria! 

Terima Kasih Bae for the sharing. Saya doakan segala2 akan bertambah baik!
Anda bagaimana? Masih belum yakin, jom baca testimoni ibu-ibu lain di luar sana yang telah mencuba dan yakin dengan Shaklee Breastfeeding Set.



ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.