Video Kebaikan dan Kelebihan Omega Guard Untuk Anak

Saya ada sediakan video kebaikan dan kelebihan Omega Guard dan juga testimonial para ibu yang telah memberikan Omega Guard pada anak kesayangan mereka. Rugi sangat kalau kita tak amalkan super food ni. Bagus untuk otak hokey. Malah kulit juga. Mungkin ini penyelesaian yang anda cari-cari selama ini cara untuk pulihkan ekzema dan atasi kulit gatal anak anda. Mungkin juga supplemen untuk kecerdasan otak yang dicari-cari. Malah super food ni juga bantu masalah batuk yang teruk.




Perbezaan Omega Guard Shaklee berbanding jenama minyak ikan yang lain

- ditapis dan disuling sebanyak 3 kali
- jadi selamat dari logam berat dan pencemaran lain dari laut dalam
- berkesan untuk mencegah oksidasi dan trans lemak
- hanyir? sangat minima.. Kalau telan memang tak sempat rasa dan bau pun.

Anak anda alami alahan yang teruk? 

Omega Guard membantu masalah alahan dengan

- mencegah simptom seperti asma, demam dan infeksi sinus
- mengurangkan alergik pada makanan dan alergik kulit seperti gatal

Lagi Kebaikan dan Kelebihan Omega Guard

- Kaya dengan DHA dan EPA
- DHA  terdapat pada tisu otak melebihi 40 % dan 60% pada tisu mata
- Pengambilan minyak ikan yang kaya DHA seperti Omega Guard membantu fungsi mental dan daya ingatan
- Membaiki fokus, warna dan penglihatan.
- EPA meningkatkan kesihatan jantung

Sekiranya anda nak berikan kebaikan dan kelebihan Omega Guard untuk anak, dapatkannya dengan saya. Sebarang pertanyaan termasuklah cadangan mengikut budget anda, boleh hubungi saya sekarang juga!


Ketahui


dan


Juga




Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.