Cinch Energy Tea : Supplemen Shaklee Untuk Hilangkan Mengantuk

Stress juga bila kerja menimbun, mata pula berat gila-gila. Rasa nak pacak batang mancis kat mata. Tu pun boleh terlelap juga. Kadang-kadang dah minum kopi pun masih tak jalan. Ada pilihan yang lebih berkesan dan mujarab tau untuk hilangkan mengantuk. Dah tu dalam masa sama menyihatkan badan, namanya Cinch Energy Tea Mix. Wah nama...



Dalam rangakain Shaklee Cinch iaitu Cinch Shake Mix dan Cinch Energy Tea Mix ni memang semua untuk yang nak jaga badan, kurangkan inci dan kekalkan berat ideal.. Jadi Cinch Energy Tea Mix ni bukan sebarangan teh ya. Ramuan dan diadun dengan Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang pasti umph! Dah la boleh beri tenaga dan ubat tahan mengantuk, sesuai pula untuk kurangkan inci badan.

Al kisahnya, teh yang menghilangkan mengantuk ni dari kombinasi teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. Nak lagi sedap, boleh tambah lemon, Performance Drink atau madu ikut selera tekak masing2 ya. Produk Shaklee ni memang fleksibel dan dibenarkan berkreatif ala chef.





APA LAGI YANG PERLU TAHU TENTANG CINCH TEA MIX ?


  • Cinch Energy Tea Mix  pastinya selamat dan membantu peningkatan tenaga semulajadi. 
  • Teh tenaga ni boleh diminum secara panas atau sejuk.
  • Sangat sesuai dijadikan alternatif minuman bergula dan kopi kerana lebih SIHAT dan banyak faedah.
  • Peningkatan tenaga segera. Boleh elak mengantuk sewaktu memandu dan bekerja! 
  • Teh ni dalam sachet bungkusannya jadi mudah bagi setiap satu hidangan so bolehlah dibawa ke mana sahaja dan diletak dalam poket atau handbag.
  • Produk Shaklee semestinya tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.


TESTIMONIAL SAYA, SUAMI DAN RAKAN:


Cerita ibu menyusu yang dah lama gagal untuk berjaga lama

Saya berjaya stay up hingga 3 pagi kalau minum cinch energy tea mix ni tau. Sejak melahirkan Iman dan menyusu badan ni, susah juga nak stay up lama. Selalunya pukul 10 dah surender. Paling lama pun pukul 12. Kronik betul. Sekali minum cinch energy tea mix tu terus berjaya. Suka ibu! Alhamdulillah.

Oh ya, selamatkah 'ubat tahan mengantuk' ni untuk ibu menyusu? Selamat ! Namun, kalau anak kita kecil lagi atau senang kembung minum teh, so jarakkan masa BF atau delay minum ya. Saya mula bila Nuh Iman dah 6 bulan lebih. Ikut kesesuaian baby masing2.



Cerita Suami yang menikmati Cinch Energy Tea Mix hasil tangan isterinya

Suami saya nak pergi out station ke Kerteh. Malam bertolak tapi sepanjang siang tu, kami keluar pagi sekejap dan petang keluar lagi sampailah malam. Selepas Isyak dan terawih di rumah, suami akan bertolak ke Kerteh. Saya risau dia mengantuk.. Jadi, saya pun buat Cinch Energy Tea Mix campur madu yang sangat lazat tu.. Saya pun tumpang sekaki share. Ingat nak bekalkan minum dalam kereta tapi dia nak minum di rumah ja bersama isteri yang cantik. Kuang kuang kuang.. Alhamdulillahhhh... Syukur sangat, perjalanan dipermudahkan dan beliau tak mengantuk langsung.

Cerita Suami kawan yang tak nak tidur tidur

"Bila nak tidur ni..haishhh..dari awal perjalanan sampai dah tiba mata tak nak tidur-tidur lagi.." Hafiz, suami Paa, ibu cergas.

Cerita makcik sorang ni :D

Paling best, video sahabat saya ni. Pengakuan selepas mencuba ubat tahan mengantuk yang sangat best hingga tak jadi mengantuk dan beri tenaga segera.



Kalau yang suka sangat mengantuk sampai boleh bahaya ketika memandu, kerja banyak menimbun dok tunggu dan struggle gila dok tahan mengantuk siang atau malam, atau sebelum ni menjadikan kopi, nescafe sebagai pilihan utama, bolehlah bertukar pada ubat hilangkan mengantuk Shaklee ni. Formula teh eksotik, Energy Tea Mix yang lebih sihat, berkesan dan berkhasiat.



Cinch Tea Mix

Ketahui


dan


Juga




Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.