Berjaya mengandung selepas 6 tahun menanti

Assalamualaikum

Kali ni terpanggil nak berkongsi dengan semua. Mula2 malu.. tapi bila difikirkan boleh membantu org lain.. saya rasa x salah saya berkongsi berita gembira di sini





Alhamdulillah.. setelah 6 tahun berehat .. akhirnya saya disahkan hamil sekali lagi. 2 tahun sudah saya mengalami keguguran setelah kandungan berusia 7 minggu.

Kali ini..kandungan telah berusia 9 minggu. Saya cuma berdoa dan tawakkal kepada Allah supaya kali ini ada rezeki..insyaAllah.

Dah bermacam2 produk saya ambil..termasuk.jamu. bayangkan balik kampung semua org tanya soalan yg sama.." bila nak tambah lagi?.. balik kg mertua.. org tanya.. kapan lagi...tambah dedeknya.. hehehe. Tension jugak lama2..

Saya pejam mata..tinggalkan semua produk lain.. termasuk.jamu2... saya istiqomah dengan gla dan alfalfa. Tutup mata..pekak kan telinga. Saya consume gla setiap hari..alfalfa setiap hari. Ada ja masalah period sikit atau sakit..rujukan saya...adik saya sendiri Noorhafiza Mohamad Akib.

6 bulan tanpa jemu makan secara consistent, Alhamdulillah...syukur...berkat doa dan usaha tanpa jemu..

Rakan2 yg masih belum ada anak...atau sedang mencuba.. amalkan..gla. Alfalfa. Suami.makan zinc dan vit e

InsyaAllah...berdoa sentiasa. Syukur Alhamdulillah.

Doakan kali ini rezeki saya hingga 9 bulan..

InsyaAllah, mari kita sama-sama doakan Watie sihat dan dimurahkan rezeki zuriat yang sihat dan kuat.


Sekiranya anda dan pasangan juga mahukan berita gembira seperti ini dengan mengamalkan vitamin semulajadi Shaklee yang terbukti berkesan, dapatkannya dengan saya. Sebarang pertanyaan termasuklah cadangan mengikut budget anda, boleh hubungi saya sekarang juga!

Set Kesuburan Shaklee



Ketahui


dan


Juga




Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.



Order / Pertanyaan :
Whatapps / SMS : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD : Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam Pos ke seluruh Malaysia

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.