Cara Makan Omega Guard untuk Anak

Tak semua budak boleh telan kapsul, termasuklah anak saya. Rugi kalau disebabkan itu, kita tak beri kapsul minyak ikan, Omega Guard untuk anak kita. Sudahnya terbaik untuk otak, bantu perkembangan minda, mata dan bagus untuk antibodi juga.

Jadi, boleh cuba altenatif dan cara ini untuk beri anak makan omega guard ya.




Macam mana kalau anak masih reject untuk makan Omega Guard?

Saya selalu ceritakan kebaikan omega guard pada anak. Apa yang omega guard dapat bantu buat dirinya seperti boleh jadi pandai, mudah fokus, kuat dan bertenaga, baik dari batuk, kuat ingatan. Kalau anak anda ada masalah asma atau kulit seperti ekzema, ha Omega Guard juga dapat membantu. InsyaAllah jika mereka sendiri tahu kebaikannya, mereka lebih rela untuk makan.

Sekiranya anda nak berikan Omega Guard untuk anak dapatkannya dengan saya. Sebarang pertanyaan termasuklah cadangan mengikut budget anda, boleh hubungi saya sekarang juga!


Ketahui


dan


Juga




Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.