Supplemen wajib untuk naikkan tenaga lelaki

Sayangkan Suami, Bantu-Bantu lah Dia Sihat

Nak ingatkan balik promo Shaklee bulan ni, khas untuk cik abe2 sado. Sekarang ni dah ramai lelaki sendiri yang pentingkan kesihatan & kecantikan. Tapi pengalaman saya la, lelaki ni jugakla yang susah sangat nak p klinik kalau ada sakit apa2, sampailah dah melarat, barulah tergadah.





Set Vitality atau Set kercergasan ini dicipta khas untuk lelaki aktif yang mahukan kesihatan dan kecergasan. Suplemen dalam set ini bagi tenaga yang berterusan, menggalakkan kesihatan menyeluruh yang baik dan mengekalkan kekuatan otot untuk tubuh yang sihat dan cergas.

Set ini terdiri daripada vitamin c, ESP, Omegaguard, Vitalea, Vitamin B dan Vitamin E.

Jom kita tengok fungsi bagi setiap vitamin ini;

Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.

ESP adalah minuman lazat yang kaya dengan kalsium dan protein. Ia bantu tingkatkan tenaga-stamina harian anda.

Omegaguard membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat. Omega-3 baik untuk otak, jantung & bantu lancarkan perjalanan darah.

Vitalea memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda.

Vitamin E memberi sokongan antioksidan untuk mengekalkan kesihatan dan kecergasan yang baik. Dan bagus juga untuk kesuburan lelaki.

Dengan setiap pembelian set kecergasan ini,anda layak dapatkan Thumbler Ekslusif Reach For The Star dengan harga super jimat!😍

Order lah sekarang sementara stok masih ada.

www.wasap.my/60134882382
Ida Khairani

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.