6 Kebaikan Omega Guard Shaklee

6 Sebab Kenapa Setiap Rumah Mesti ada memiliki #OmegaGuard.

1. Omega Guard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3, dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri, plumbum, aresenik, kadmium, dioksins dan lain-lain bahan cemar yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.

6 kelebihan omega guard shaklee berbanding minyak ikan lain


2. Minyak ikan paling tulen di pasaran. Omega Guard membekalkan spektrum luas asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen. Kualitinya Terjamin.

3. Mempunyai DHA dan EPA yang tingi dalam satu sajian, ia memberikan 990mg asid lemak Omega 3 (546mg EPA, 360mg DHA).

4. Omega Guard Shaklee merupakan satu-satunya produk Omega-3 yang lengkap dengan kesemua 7 asid lemak omega-3 yang diperlukan oleh badan manusia, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal.

5. Mempunyai bau dan kesan hanyir yang Minimum.

6. Diiktiraf oleh Friend of the Sea, ianya untuk memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.

Jadi, apa kata anda? Mestilah pilih yang paling terbaik untuk keluarga kan? Hubungi saya di klik terus http://www.wasap.my/60134882382 saya akan berikan konsultasi untuk anda.

pengedar omega guard shaklee
Pengedar Shaklee Omega Guard


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.