Ujian kehamilan positif selepas lama menanti

Baru-baru ni, customer Ida tanya cara makan vitamin B Complex Shaklee untuk ibu mengandung.. Saya pun tanyalah, dah mengandungkah? Ya.. Jawapanya. Alhamdulillah...


Beliau pada mulanya mengambil GLA Shaklee untuk masalah period. Masa ni belum kahwin lagi. Bagus betul.. Awal2 dah ada kesedaran. Alhamdulillah period yang sebelum tu darah berketul-ketul semakin normal.



Kalau period berketul-ketul, period pain teruk pulak tu.. tak salah kalau kita mengambil GLA sebagai ikhtiar. Ia juga kemungkinan adalah petanda penyakit cyst, ketidaksuburan, ketidakstabilan hormon dan pengambilan GLA membantu membaik pulih hormon juga merupakan anti oksida.

Kemudian beliau tambah lagi B Complex dan repeat GLA bila dah nak kahwin tu. Selepas beberapa lama tak dengar berita, barulah dia contact balik dan beritahu berita gembira ujian kehamilan dah positif dan beliau sudah mengandung pun.

Semoga beliau terus sihat dan dapat menjalani proses kehamilan yang sihat. Ya, untuk wanita yang sudah hamil boleh stop ambil GLA dan teruskan dengan vitamin ibu hamil iaitu B Complex dengan asid folik, Vitalea dengan zat besi dan Vitamin C. Tambahan Kalsium Ostematrix dan Omega Guard juga sangat bagus untuk ibu hamil.

Ok, kembali pada isu kesuburan dan GLA..

GLA Shaklee memang banyak kisah dengan wanita yang ingat menambah subur dan ingatkan zuriat.

Kandungan utama GLA Shaklee adalah minyak bunga boraj yang mempunyai kepekatan omega 6 lebih tinggi berbanding sumber lain.

Sebab itu, jika anda masalah period pain, period tak teratur, masih belum dikurniakan zuriat..Boleh mula amalkan GLA Shaklee hari ni.

1. GLA membentuk prostaglandin yang mengawal selia hormon lelaki dan wanita termasuk estrogen dan testosteron. So, lelaki memang tak ada masalah untuk amalkan Shaklee juga. Antara kesan baiknya terhadap wanita adalah memperbaiki simpton PMS seperti sakit semasa period, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

2. GLA membantu wanita membetulkan kitaran haid sekaligus mengurangkan risiko ketidaksuburan dan memudahkan perancangan untuk hamil.

3. Yang lebih menarik, GLA dikatakan boleh menyediakan enviroment yang baik untuk sperma hidup dan membuatkan jangka hayatnya lebih lama jadi waktu subur dipanjangkan. GLA Shaklee menggalakkan penghasilan cecair faraj wanita yang memainkan perananan penting untuk membantu kesuburan.

Untuk mendapatkan GLA Shaklee dan supplemen kesuburan Shaklee, boleh hubungi pengedar Shaklee ni atau terus beli sendiri di E-Sell GLA.




ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.