Healing Crisis Vivix Shaklee

Bila kita ambil sesuatu yang tak pernah makan atau minum sebelum ni, for sure, lidah rasa hmmm.. sesuatu.. ambil masa nak adapt. Kalau sedap, bertambah-tambah. Kalau tak sedap, tak semestinya, next time tak sedap juga.


Lidah dan badan kita boleh terima dan tolerate sesuatu dalam tempoh masa tertentu. Ada yang cepat, ada yang lambat.

healing crisis Shaklee
Healing Crisis @ Body Adjustment


Healing Crisis atau lebih tepat body adjustment period adalah tempoh badan nak terima dan biasakan dalam badan. Jika sesuatu yang tak pernah kita alami, kini terjadi, tak semestinya ia tak sesuai dengan badan. Jadi, betullah ada healing crisis Vivix Shaklee ni ?

Jika seseorang tu berpenyakit, mengambil ubat jenis 'drugs', tak pernah ambil supplemen semulajadi atau badan banyak toksin.. biasanya badan mengambil masa untuk menunjukkan kesan perubahan positif, tak kiralah Vivix Shaklee, Vitamin C, GLA atau apa2 supplemen semulajadi pun.


Ini kerana banyak yang perlu direpair sebelum upgrade. Faham? Analoginya, sebelum kita nak kereta kita laju, tambah itu ini.. benda yang rosak haruslah direpair dahulu. Jadi, masa nak repair ni mungkin badan perlu bekerja lebih keras dan kita rasa kurang selesa atau lebih sakit.

Ok, jadi ada tak healing crisis Vivix Shaklee atau body adjustment period ni?

Berlaku atau tidak adalah berbeza mengikut orang dan apa yang dialami mungkin tak sama setiap orang kerana ia bergantung pada penyakit dan keadaan kita. 

So, no worry.. Ida bagi sedikit panduan contoh-contoh healing crisis ini. Again tak semestinya ambil Vivix Shaklee, ambil apa2 suppelemen semulajadi pun boleh dan ia bergantung pada apa yang badan kita sedang hadapi.

Body Adjustment @ Healing Crisis Vivix Shaklee
Body Adjustment @ Healing Crisis



Contohnya jika seseorang alami pening kepala melampau, kemungkinan mempunyai masalah tekanan darah atau badan sedang bekerja untuk menyahtoksin. Tak semestinya ambil Vivix Shaklee, mungkinVitalea Shaklee atau B Complex.. kerana ia bukan bergantung pada supplemen tapi penyakit yang kita sedang alami.

Jika kaki jadi bengkak.. ini tanda-tanda pesakit alami masalah buah pinggang.

Bila alami proses body adjustment period atau healing crisis ni, apa yang perlu kita buat? Nanti saya sambung ya.. 

3 Tip ini dulu.

1. Minum air kosong banyak-banyak.
2. Dapatkan tidur dan rehat yang cukup.
3. Teruskan mengambil supplemen dengan dos yang disyorkan.

Ok, ni artikel dan tip yang saya dapat untuk hadapi healing crisis. Healing crisis ni bukan ja orang yang ambil supplemen ja terima, yg terima rawatan di hospital pun ada yang alami healing crisis kerana ia proses badan nak buang toksin dan penyakit. Jadi, boleh juga follow 9 tip kawal healing crisis atau amalan terbaik semalam proses body adjustment.



Jadi, jangan risau ya. teruskan ja ambil supplemen kegemaran anda tu. Vivix Shaklee atau Vitamin C insyaAllah semuanya supplemen semulajadi yang selamat dan berkesan. Untuk order dan konsultasi selepas pembelian dengan Mysupervitamin, boleh hubungi http://www.wasap.my/60134882382

pengedar shaklee setia alam
Add caption


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.