Tip Buang Toksin dengan Vivix Bantu Hilangkan Rasa Mahu Merokok

Untuk pengetahuan abg, Vivix Shaklee yang saya dok tempek dimuka tu adalah vivix yg dulu kita beli untuk bantu hentikan tabiat merokok abg.. Tapi hangat2 tahi ayam rupanya. Sampai ke expired date, masih berat lagi botol tu.. Mujur misi berenti rokok tetap berjaya, syabas bette !

Berhenti merokok jadi lebih mudah dengan Vivix


Bila saya tayang menu detox Shaklee di FB masa abg outstation, teringin pulak dia.. Ha menu detox kena dengan set detox sekali baru berkesan tau.

Detox dengan Vivix bantu hilangkan tegus ketagihan merokok


Maka, bermulalah journey detox dengan Set detox dan tak lupa Vivix Shaklee wajib ada. Alhamdulillah kali ni tidak culas2 lagi. Bila dah menyahtoksin secara semulajadi ni dengan Set Detox dan Vivix, ketagihan terhadap rokok pun dapat hilang sekali ok. Sel-sel yang rosak akibat merokok dahulu pun dipulihkan sekaligus menurunkan risiko serangan jantung. Selalu orang yang stop smoking ni risau inilah.

Hasil konsisten dengan menu detox yang sihat, bukan ja semakin mantap 😜, berat pun turun ! Kalau pi gym ni, boleh transform jadi abg sado dah, tapi i tak minat sado2 tau.. Biarlah suamiku bukan suamimu.

Fyi, ada suami org lain yg sudah perasan 25 thn lebih muda, kulit anjal toing2, bergaya macam student balik, selepas konsisten Vivix.. Bahaya betul !! Semoga abg tetap setia dengan saya walaupun  melanda.

Para perokok tegar juga patut mengambil Vivix kerana Vivix memberi kesan yang positif kepada mereka. Caranya..

Kandungan Resveratrol di dalam Vivix membantu mengatasi tekanan oksidatif yang perokok hadapi dengan mengurangkan kerosakan dalam sel-sel saluran udara akibat radikal bebas.


Nak perubahan yang positif dengan meninggalkan tabiat merokok, dapatkan Vivix Shaklee sekarang !
Atau masih teringin nak merokok tapi takut akan risiko penyakit disebabkan merokok, jadikan Vivix dengan Resveratrol Bestfriend Anda.


Shaklee Independent Distributor Ida Khairani ( 846056 ) 
FB : Ida Khairani Ahmad 
Phone : 013 488 2382 
Email : admin@mysupervitamins.com 
Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 
 COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.