Guna set menyusu nak tambah susu, terkejut muka jadi gojes !!

Salwa mula berkenalan dengan set menyusu Shaklee sama macam mak-mak lain, dgn niat nak galakkan susu ibu, tambah nutrisi dan kekal cergas dan ceria.
.
Tiba-tiba !!!!!!
.
.
.
Selepas konsisten dengan set lengkap susu ibu yang ada Energizing Soy Protein dan Vitamin C Shaklee ini, muka yang ada jerawat teruss gebu gebasss. Pelik kenapa vitamin C Shaklee berbeza dan lebih berkesan berbanding vitamin c jenama lain.
.
Suami pun bukan main suka lagi.. Tona jadi rata, parut jerawat makin pudar, muka tak berminyak dan tak perlu mekap. Puan Salwa sendiri dah follow antara 3 cara mudah untuk dapatkan kulit lembut dan licin ni.
.
Serius bila jumpa Salwa tak sangka dia pernah ada masalah jerawat. Nampaknya protein memang penting untuk membantu memulihkan kulit wajah.
.
Kesan ESP dan Vitamin C Shaklee pada wanita
Akibat makan set menyusu SHAKLEE !!!

Inilah magiknya kalau vitamin SEMULAJADI. Vitamin C Shaklee betul-betul semulajadi dan bukan hanya organik, eh apa bezanya.. Ha di sini jawapannya.

Memandangkan bulan September ni Energizing Soy Protein dan Vitamin C Shaklee murahhhh so baiklah kita pakat dgn kawan share twin pek ! Supaya sama2 jimat, sama2 cantik & sama2 bertenaga !
.
Promo Gila Best ESP dan Vitamin C Shaklee. Wajib GRAB!


.
Roger Ida sekarang juga !
.
Shaklee Independent Distributor Ida Khairani ( 846056 ) 
FB : Ida Khairani Ahmad 
Phone : 013 488 2382 
Email : admin@mysupervitamins.com 
Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 
 COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC
.
P/S: September Shaklee Offer, buy 2 ESP & VIT C, get 5 % less. Rugi tak grab !

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.