Tip Kawal GULA Dan Turunkan Bacaan GULA Supaya Tak Perlu Potong Kaki

Orang sakit KENCING MANIS berkemungkinan besar menghadapi masalah rintangan insulin atau sel badan tak sensitif dgn insulin. Walhal tugas insulin adalah mengawal gula dalam darah. Jadi bagaimana Cara kawal GULA dalam darah jika insulin bermasalah?
.
Bila sel badan buat tak alert  ja even insulin dah dirembeskan, gula pun tak dapatlah bertukar jadi tenaga dan kekal dalam bentuk asal. Jadilah penyakit kencing manis sebab gula dalam darah tinggi dan tidak dapat dikawal.
.
Kelebihan resveratrol dalam Vivix Shaklee adalah membantu menurunkan rintangan insulin dan membantu sel lebih sensitif dgn kehadiran insulin.
.
Faham? Janganlah terkejut bila baca testimonial ni. Secara tak langsung, gula dalam darah pun dapat dikawal dengan pengambilan Vivix secara konsisten.
.
Kenapa pesakit kencing manis terpaksa dipotong kaki?

Apabila bacaan gula tinggi, maknanya makanan kita tak dapat dimanfaatkan sepenuhnya & menjana tenaga untuk pemulihan luka-luka. 

Anggota badan yang terluka menjadi teruk sebab sel dibahagian itu tidak mendapat tenaga untuk memulihkan luka. Luka bertambah parah, berulat dan busuk. Untuk mengelakkan lebih banyak anggota badan yang infected, kaki, tangan yang terlibat terpaksa dipotong. 

Sebab tu kita kadang2 tengok luka bahagian badan seperti belakang badan boleh sampai berlubang. Sebab sel bahagian tu tidak mendapat tenaga untuk merawat sendiri.


Your Trusted Shaklee Independent
Ida Khairani Ahmad
013 488 2382

Ketahui lebih mendalam apakah Vivix Shaklee?

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.

1 comments :

Write comments
September 10, 2016 at 1:14 AM delete

risau plak saya bila ingat ingat pasal kencing manis nih.. mak mertua saya makan ubat hospital sampai kesudah.. gula tetap tinggi.. mintak mintak tak de pape la..

Reply
avatar