Vitamin boleh hilangkan parut jerawat dan kuatkan antibodi badan

Testimonial dari Wani yang telah setia menggunakan B Complex, Vitamin C, Vitalea, Alfalfa dan Vitamin E. Untuk pengetahuan umum, vitamin yang senonim dengan kecantikan adalah A, C dan E. Wani telah mengambil sebahagian darinya dan supplemen untuk kesihatan yang asas lain juga. Jom baca!

Buat pengetahuan korang semua aku dah consume
supplement ni sejak zara berumur 6 bulan until now

Tapi baru-bari nih dekat 2 bulan aku tak consume
sbb budget ciput huhu..
aku suka beli set besar sbb lagi jimat
Semalam baru aku consume balik





Banyak manfaat yang aku dapat sejak makan supplement nih
Antara yang paling nampak kesannya,
bekas jerawat kat muka aku hilang!
kalau korang tak caya leh tengok gambar aku kat bawah







nampak improvement nya kan..

Dalam minggu ni Zulfaa demam dan batuk berkahak
dah seminggu berlarutan
makan PCM pun tak jalan
Macam2 ubat dah aku bagi

Then baru aku sedar
sepanjang aku consume shaklee ni
Zulfaa tak pernah demam pun
Bila aku berenti, tak semena-mena
sakit dia datang
Aku rasa memang ada logiknya jugaklah


Credit


Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.

1 comments :

Write comments
Anonymous
AUTHOR
December 19, 2012 at 5:25 PM delete

nape pakai makeup? saye pakai make up muke pon licin gak..

Reply
avatar