Testimonial ibu mengandung mantap dengan Shaklee


Pada yang masih ragu-ragu nak beli ka tak Shaklee ni.. ha baca testimonial Pn.Marlini ni. Semoga, anda terus terpikat juga.


sekarang ni kat sekolah bz skit
almaklumlah sekarang budak tgah PMR...
so aku plak kna edit jadual aktiviti pas PMR
pelaksanaannya minggu depan
tambah partner lama aku dah pindah 2 mnggu yg lalu
so aku banyak amik alih tugas yang kadangkala aku stres gak dibuatnya
nasiblah kaunselor baru ni banyak membantu

penat gak
ngn perot semakin memboyot
mujurlah aku ader ambil suplemen tambahan
so..penat tu tak rase sangat
boleh dikatakan lebih 10 kali aku naik turun tangga dari bilik aku ke tingkat bawah setiap hari
so..aku anggap ni satu exercise yang mnyihatkan untuk ibu mengandung
duduk sajer pon tak elok gak kan
heeeee

citer pasal suplemen tu
aku rase sangat membantu
rugi aku tak makan dari awal
kalu tak,,takder lah aku mabuk n tak bermaya dalam tempoh yg lama
apepon aku bersyukur sebab tahap kesihatan aku semakin baik
aku cuma makan vitalea(multivitamin)..vit C ngn Vit B Kompleks brand shaklee
sebelum ni ader entry aku dah citer pasal produk ni
mmg berkesan
serius
aku semakin aktif wat kerja
trun tangga bkn masalah aku lagi
kalu tak semput ja
heee

cuma pas bersalin nanti aku kena tambahkan ngn vitamin alfalfa
vitamin ni nak menambah susu badan n bagus untuk pompuan
tapi 3 suplemen tadi still aku akan amik
sebab kesan sangat positif
kalu tidor pon mmg lena
at least badan dapat rehat yang cukup
kalu dok terjaga ja
mmg kita akan rase something ngn badan kita
so..bagi yang nak suplemen yg bgi tenaga
bolehlah makan macam aku makan ni
promote lak
huuuu

tapi aku rase tak rugi kalu sesape nak mencubanya
huuuu
dah 36 minggu aku sekarang ni
so aku dah standby ape2 yg patut
risau gak kan








Selain dari vitamin-vitamin yang di mention Pn Marlini ni, Omega Guard & Ostematrix juga amat digalakkan untuk ibu mengandung. Sesuai untuk perkembangan otak bayi dan persediaan dan keperluan tambahan kalsium untuk ibu & bayi. Set J1 dan J2 kami namakan untuk ibu mengandung. Email untuk maklumat lanjut.









Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.