Energizing Soy Protein untuk ibu menyusu berdiet

Kalau anda ibu menyusu tapi susah nak turunkan berat badan, anda boleh mencuba Energizing Soy Protein. Banyak kebaikkannya. Antaranya, mampu memberikan rasa kenyang dan mencantikkan kulit.

Dengan rutin mengepam yang baik juga, Energizing Soy Protein mampu menjadi booster pada pengeluaran susu anda. Menarik tak? Kalau anda tidak serasi dengan Alfalfa, anda boleh mengambil Energizing Soy Protein sebagai booster anda. InsyaAllah dengan aturan yang betul, hasilnya

-badan cantik
-kulit cantik
-susu banyak
-anak pun mendapat khasiat protein di mana pembinaan tubuh dan kulit yang sangat baik.




Anda boleh menambah, Lecitin untuk membantu mencairkan lemak dan mengatasi clog duct. Jadi, proses menurunkan berat badan anda lebih mudah dan jika ada masalah breast bengkak akibat clog duct dapat diatasi dengan pengambilan Lecitin.



Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382 Untuk lebih mudah, pertanyaan boleh diajukan di borang 'jawapan segera' di bawah atau buat pesanan di order form ini

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.