Testimonial Susu Ibu dan Shaklee

Lama tak post testimonial para penggemer set penyusuan Shaklee. Sebenarnya ramai yang berpuas hati Dari hari ke hari, ramai ibu yang yakin bahawa kesihatan diri amat penting dan akan membantu penghasilan susu ibu. Jom berkenalan dengan seorang pengguna Shaklee supplemen





Credit

"..ku increase EBM ku yang selama ani 2 oz saja.. nos increased to 4 oz kiri kanan. rajin2 ku mempump.."

"Shaklee is a supplement which help to increase our bm pun creamy..p must drink at least 3 liter of water n pumping every 3 hours."

Rahsianya?

Belian telah mengamalkan set triple m dan tanpa jemu membuat sesi perahan setiap 3 jam. Yang bestnya, suami turun support. Barulah ibu sentiasa tenang dan gembira. Tak ada la stress manjangkan.

Set Tripple M berupaya membantu peningkatan susu ibu termasuklah kesihatan ibu itu sendiri. Ini kerana ia lengkap dengan protein, kalsium, vitamin dan zat mineral. Susu ibu pula tinggi protein dan kalsium. Dengan stimulasi yang kerap, maka pengeluaran susu ibu akan bertambah.



Apa itu kandungan set Triple M ini?

Kandungan set triple M adalah Vitalea, B Complex, Alfalfa, Vitamin C, ESP dan Ostematrix.
Set ini disarankan kepada ibu yang ada masalah penyusuan yang serius, ibu yang hendak menyimpan stok, ibu yang mempunyai sakit-sakit badan dan kurang tidur dan ibu yang sedang relaktasi atau induce lactation.

Antara masalah penyusuan yang dimaksudkan adalah 

-walaupun ibu telah mengamalkan pemakanan seimbang,
-telah mencuba set b(4 supplemen utama),
-pump dengan regulara dan 
-minum air 3 L sehari

Jadi, ibu disarankan melengkapkan makanan tambahan dengan Ostematrix(kalsium) dan Energizing soy protein(soya) selain set b, demi menampung diet harian yang mungkin kekurangan zat dan mengoptimumkan fungsi tubuh.

Nak merasa seperti mana pelanggan ini rasa? Order sekarang!




Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.