Bagaimana nak tambah susu ibu dan testimonial dari 3 oz ke 9 oz

Sebenarnya, nak dapatkan susu yang lebih, ibu perlu mengamalkan konsep

"Supply vs Demand"

Lagi banyak sesi perahan dan stimulasi, lagi banyak susu bakal terhasil. Untuk melakukan sesi perahan yang konsisten, ibu perlulah yakin dan nekad, kalau tak pasti ramai yang mudah putus asa. Kesihatan juga memainkan peranan penting. Kalau penat & stress mesti sesi perahan ke mana, susu pun mahu tak mahu ja keluar.

Di sinilah kepentingan supplemen itu datang. Pilihan saya adalah Shaklee. Dengan kesihatan, ketenangan dan keyakinan, Alhamdulillah walaupun anak saya sudah berusia 1 tahun 8 bulan, rezeki susu tetap ada untuknya. Jadi, saya syorkan anda juga amalkan vitamin & milk booster dalam set penyusuan Shaklee untuk hasil susu dan tahap kesihatan yang lebih baik.

Jom ikuti testimonial ibu gigih ini.


testimonial susu bertambah dengan vitamin penyusuan





Credit

Semoga anda juga bersemangat dan positif untuk teruskan penyusuan selepas membaca ayat-ayat ini.

"dari 3 oz, then 4oz hari Ni dah 9 oz sekali pum"

"sebenarnya dulu dah nak putus asa, nak bg anak susu formula, tp nasib baik berusaha jugak"

"tapi memang semua vit tu tolong dalam breast feeding. Kita jadi kurang enat, kurang stress, so jadi rajin sikit la nak pum"

Vitamin dan milk booster membantu ibu untuk menjaga kesihatan dengan cara mudah. InsyaAllah, hasilnya ibu akan menjadi lebih sihat, tenang dan rajin untuk melakukan sesi perahan. Yang penting, ibu sendiri harus yakin dan tak malas untuk konsisten mengepam dan direct feeding.


All the best gorgeous momies!




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.