Mealshake berbakti untuk ibu menyusu juga







Mealshake banyak faedahnya. Ia mengandungi pelbagai vitamin & mineral di dalamnya. Malah sangat sedap & harum kerana aroma vanila.

Oh, untuk orang yang sukar nak makan pil, boleh ambil mealshake ni sebagai supplemen anda.

Kalau untuk ibu bf, kami selalu syorkan set b, ostematrix dan esp(soya). Namun, mealshake pun tak kurang hebatnya. Ia adalah option bagi yang tak sukakan rasa soya.

Hasilnya? Bacalah testimonial Pn Siti di atas. Dari 3.5oz sebelum mencuba Mealshake, meningkat ke 6oz dan 8 oz. Syukur Alhamdulillah.

Bestkan. Apapun, selain pemakanan yg hebat, rutin mengepam perlu setiap 3-4jam kerana kunci utama berjaya dalam penyusuan adalah Supply vs Demand. Jadi, harus regular kosongkan payudara untuk dapat hasil yg lumayan. Oh, mood gembira juga penting untuk hasil susuan yg meriah kerana hormon oxytoksin yang dirembeskan ketika gembira menggalakkan pengeluaran susu.





Mealshake ni boleh dikongsi dengan anak yg setahun ke atas. Sesuai utk picky eater kerana mengandungi lysin dan mampu cover kekurangan nutrien dari pemakanan harian.

Jom order!


Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.