6 Perkara Anda Kena Tahu Sebelum Jadi Ahli Shaklee : Video Pengakuan

Sebelum korang kena tipu, maki upline baik korang baca 6 perkara penting ni.. Shaklee boleh jadi kerjaya dan penyelesaian terbaik untuk masalah anda dan boleh bertukar menjadi MLM night mare dan scam jika jumpa salah orang.

Video di penghujung artikel


6 perkara ni kena ambil tahu supaya kita tak terus dalam kerugian dan asyik maki Shaklee.


 1. Shaklee bagi harga murah kalau kita register ahli.. Ya, kalau kita browse harga yg kita jumpa tu adalah harga RETAIL. Shaklee advice kita jual harga tu sebab harga ahli adalah kelebihan untuk ahlinya sahaja. Buat apalah kita nak bayar lebih kalau yuran seumur hidup hanya RM65.00 @ RM68.90 selepas GST.

cara join shaklee
Produk Shaklee dapat dibeli dengan harga ahli yang lebih murah


2. Kalau kita suka suki, terjual supplemen pada orang, TER... Sebab kita tak niat nak bisnes sangat pun, kita masih boleh dapat 2 BONUS. Pertama, untung runcit on the spot dr orang yg kita jual tu. Kedua, kalau kita TERjual lebih RM500, Shaklee bagi lagi rebet tunai dapat bentuk BONUS pada bulan berikutnya. Hmm.. Kalau kita p shopping kt Parkson, kena spend RM1000 kot baru dapat tebus.

3. Lagi best, kalau kita memang rajin share apa yg kita pakai & rasa di blog, facebook dan instagram, lama2, orang akan kenal dan ingat kita. In fact, kita dah tak perlu cari customer, mereka yang cari kita sendiri. Senang oi!! tapi kenalah rajin berkongsi di media social kalau tak rajin nak buat offline macam akak ni.

kenapa kena sertai shaklee
Cara pemasaran yang senang tak perlu ketuk pintu rumah orang


4. Kalaulah anda memang nak bisnes Shaklee, anda wajib cari group yg supportive dan kena dgn jiwa. iReach contohnya adalah group yg terror part marketing online, rajin buat contest dan kelas offline. Joinlah mana2 aktiviti yg sesuai dengan keadaan diri jika korang perlukan ilmu.

kenapa kena join shaklee
Group iReach yang supportive dan kreatif dengan contest best2




5. Yang ni sangat PENTING ! Sebenarnya korang tak perlu nak gadai barang kemas atau buat loan 10 ribu atau 5 ribu pun untuk join SHAKLEE ya. Harap anda tak jumpa dengan orang yang kata nk berjaya dalam Shaklee kena start up dan ada ready stok atau cari org dan minta pulak orang lain keluarkan modal 5-10 K. Ni memang menjadikan Shaklee MLM haram jaddah.

shaklee bukan mlm scam
Tak perlu modal beribu-ribu dan stok berlambak-lambak


6.Walaupun berada jauh dari cawangan Shaklee, korang masih boleh jadi ahli Shaklee sebab Shaklee akan poskan order anda tanpa perlu korang keluar rumah pun. Korang boleh order guna phone atau isi order online sahaja. Senang gila !
apa yang best dengan shaklee
Shaklee boleh dipercayai, siap menang award Best Brand in MLM


Cukuplah 6 Sebab yang tersangat penting anda kena tahu, kalau nak join Shaklee. Shaklee ni adalah MLM yang patuh syariah so jangan risau. No head hunting dan product based yang kuat.Love the product jadi senang nak berkongsi. Jangan ikut geng Shaklee yang buat ajaran sesat tau, bahaya !

shaklee halal
Shaklee amalkan MLM patuh syariah


Kalau nk join akak dan iReach, whatapps ya.

Sebelum tu jemput tgk ..

Video Eksklusif : Pengakuan seorang ni yang sudah terjebak dalam MLM xxxx.




Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.