5 Kebaikan Omega 3 untuk Kanak-kanak dan Dewasa yang unik

Bila kita amalkan Omega Guard Shaklee secara konsisten, manfaat yg bakal kita dapat termasuklah utk otak, mata dan jantung.



Jantung :

Omega Guard bantu kesihatan jantung dan menurunkan risiko sakit berkaitan kardiovaskular. Jika menghadapi masalah kolestrol tinggi, tekanan darah tinggi, darah pekat, Omega Guard adalah antara supplemen terbaik untuk mengurangkan simptom2 ini dan berpeluang cerah untuk tidak bergantung lagi pada ubat sintetik.

Lagi best, dalam nak jaga jantung, sekali seluar juga jadi longgar, akibat dari koelstrol yang berjaya disingkirkan dan lemak yang berjaya dibakar dengan Omega Guard !

Sendi:

Omega Guard bantu lancarkan pergerakan sendi. Jadi jika ada masalah bengkak di sendi, radang atau gout, Omega Guard adalah cara paling bagus menurunkan bengkak dan menghilangkan simptom gout.

Otak:

Tak kira muda atau tua, kandungan DHA dalam Omega Guard dapat membantu kesihatan otak. Dengan rangsangan yang betul, kita dapat meningkatkan potensi anak-anak, menguatkan daya ingatan dan mengurangkan risiko Alzheimer bagi orang tua.

Mata:

Minyak omega 3 juga sangat bagus untuk kesihatan mata.

Kulit

Wah, ada bonus best ! Minyak Omega 3 juga membantu mendapatkan kulit yang berseri, cerah sekata. Tak rugi langsunglah melabur untuk
Omega Guard !

Tak sabar nak dapatkan 5 Kebaikan Omega Guard untuk diri sendiri dan keluarga, boleh hubungi saya sekarang :


Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC



ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.