Promosi Shaklee Khas Sempena National Conference 2016 28 Mei ini

Sabtu ni acara tahunan Shaklee paling ditunggu-tunggu. Hari ni yang layak akan terima anugerah. Sabtu ni juga, Shaklee buat promosi istimewa terlajak laris. 4 set khas ni akan terima hadiah yang terbaik. Meleleh air liur kalau tak rebut.

Promosi Khas Shaklee

1. Shaklee Ramadhan Set


Khas untuk bantu kita kekal bertenaga dan kurang dahaga dengan Performance Drink , kenyang lebih lama dan elak gastrik di bulan Ramadhan dengan ESP dan juga dalam masa sama, boleh kempis perut dengan Lecitin. Mealshakes pula boleh menyedapkan lagi resepi 3 Gems kita dan sesuai juga untuk boost tenaga anak-anak yang baru belajar puasa.

Apa yang menariknya, hingga Sabtu ni yang order akan dapat PERCUMA Vitamin C yang beharga RM 92 itu.. Syok ka tak syok tu... Terus berseri-seri di pagi raya !


2. Shaklee Detox Set 


Dalam set ni ada Vivix, Peppermint Ginger Plus, Alfalfa, Herblax dan DTX. Paling bertuah, dapat pula percuma Cinch Shake Mix Chocolate yang berharga RM178. Kalau nak tahu lebih lanjut pasal Set Detox yang memang membantu buang toksin dan kurus ni, boleh baca di entry ni. Yang bestnya, saya memang akan sediakan meal plan dan mengandungi Cinch Shake. Bolehlah jimat banyak sebab dah PERCUMA pada hari National Conference 28 Mei ni.


3. Shaklee Shape Up Set


Set ni ada ESP dan 3 canister Cinch Shake Mix. Dapat lagi free Cinch Shake Chocolate. Buat apa2 banyak2 shake ni? Sebenarnya, kalau ikut panduan betul, 1 canister untuk untuk 15 kali serving ja. Kalau tiap2 hari minum tak sampai sebulan pun dah habis. Dah dapat 2 flavour ni boleh la mix dan shake ikut mood. Favourite saya mix ESP dengan Choco Shake ni. Lepas dah habis detox pun, saya teruskan untuk minum shake ni sebagai sarapan pagi.

Siapa lagi patut amalkan set ni? Masa Ramadhan nanti, boleh buat minum sahur tahu. Bukan ja bertenaga dan kenyang semasa berpuasa, dalam firm your tummy lagi. Betul? Yang boroi tu, dah tak gendut2 dah. Silap2 timbul 6 pax buat abang abang yang nak sado.


4. Shaklee Vivix Set


Vivix ni bukan saja untuk anti aging @ awet muda dan tinggi anti oksida, malah kami dah cadangkan Vivix pada ramai pesakit-pesakit kronik juga. Alhamdulillah, khasiat 10 kali ganda Resveratrol dalam Vivix memberi kesan positif dan terapi mustajab buat yang menjadi altenatif penyakit gout, kencing manis, kanser, cyst, kesuburan dan macam-macam lagi.

Rahsianya adalah Vivix ni bertindak hingga ke peringkat sel asas. Sel yang sakit, rosak dan teroksida diberi pemulihan dan tenaga untuk melawan penyakit dan meningkatkan fungsi badan.

Dengan set Vivix Shaklee 2 botol ni, anda layak mendapat Vitamin C percuma. Hanya sehingga 28 hb ni sahaja. Jadi, jangan tunggu lagi.

Hubungi saya sekarang juga untuk rebut tawaran khas Shaklee sempena National Conference 2016.


Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.