Cara turun berat dengan cepat dan selamat

Walaupun sudah skip makan malam selama setahun dan ambil supplemen, berat masih juga tidak turun. Nampaknya cara turun berat yang selama ni adalah salah. Sangat mengujakan apabila menjalani Program Detox, berat berjaya juga turun selepas seminggu!

Bukan saya sahaja malah suami dan rakan-rakan. Terbukti meal plan sangat penting dalam penurunan diet. Lagi best, tak perlu lagi skip makan malam. Akhirnya, kami dah jumpa cara terbaik untuk turunkan berat dengan cepat dan selamat. 

Namun, yang paling seram adalah untuk mengekalkan berat yang telah berjaya turun ni.
Seminggu selepas PROGRAM DETOX, berat TIDAK NAIK bermakna tiada effect yoyo walaupun saya dah makan macam biasa. Lagi best, ada lagi penurunan berat berlaku. Yeah !! Happy sungguh dengan cara turun berat badan ni. Nampaknya berat makin senang turun lepas kita berdetox. Bukan lagi macam dulu yang setahun pun tak turun2.

Oleh kerana suami pun teruja, dia nak join sama. Mula-mula saya dan kawan2 ja buat dulu as pioneer dalam Program Detox Shaklee ni. Jadi, as loyal supporter, saya pun sama-sama buat detox untuk seminggu lagi. Ha, cara turun berat melaui program DETOX ni memang sesuai untuk lelaki dan perempuan ya, tak kira umur.

Kelebihan Diet dengan Set Detox berbanding diet biasa adalah kerana sepanjang 7 hari tu, kita berusaha membuang TOKSIN yang banyak menempek di dalam badan. TOKSIN- toksin ini telah mengganggu sistem badan hingga buat kita mudah jatuh sakit, metabolisme turun dan zat-zat makanan SUKAR diserap. Sebab tu asyik lapar ja dan lambat kenyang walaupun dah makan banyak.

Testimonial SET DETOX Shaklee :

berat turun semasa detox shaklee
Diet lebih selamat dengan detox



cara turun berat paling selamat
Lebih ringan dan mudah bangun lepas detox

detox cara turun berat dengan selamat
Bakar lemak dan buang toksin dengan detox


Kalau anda alami masalah yang sama. Diet sudah tapi berat tak turun.. Berat dah turun tapi susah nak maintain... Berat badan macam yo yo, kejap naik kejap turun. Jadi, bertukarlah pada Program Detox dengan Set Detox Shaklee yang pasti berkesan dan selamat. Kami dah uji sendiri malah supplemen yang selamat dan terbukti berkesan ini berjaya membuang toksin supaya berat badan lebih mudah turun dengan MEAL PLAN yang telah diperakui pakar.

Jemput, calling-calling akak ya ! Lagi best, akak juga berpengetahuan dalam Eat Clean. Jadi lepas detox 7 hari, kita tukar mind set cara makan yang lebih baik untuk maintain kesihatan.


Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC





ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.