Pulihkan tekanan darah dengan zat besi dan dapatkan tidur yang nyenyak dengan kalsium



"Alhamdulillah, selepas makan vita-lea dan ostematrix ( baru 2 hari makan) tiada lagi sakit gigi menghantui diri.. tiada lagi tekanan darah rendag..tidur pun lena..alhamdulillah..syukur..semoga badan akan lebih sihat untuk menjaga baby big 11 bulan dan baby small( 8 weeks in ibu tummy)"


Vitalea @ multivitamin adalah altenatif dan langkah terbaik bagi individu yang mengalami tekanan darah rendah. Formula zat besinya membantu memulihkan tekanan darah. Malah Vitalea mengandungi vitamin dan mineral yang lengkap untuk keperluan dan fungsi badan. Shaklee hanya menghasilkan vitamin dari sumber semulajadi jadi usah risau kerana ia tidak memudaratkan badan seperti lambakan vitamin sintetik di pasaran.

Lebih lanjut berkenaan Vitalea Shaklee.





Ostematrik @ kalsium merupakan supplemen jika anda mengalami sakit gigi kerana kekurangan kalsium dan masih penat walaupun baru sahaja bangun dari tidur. Kalsium yang baik membantu anda untuk mendapatkan rehat yang baik dan memberi kesegaran di pagi hari. Pastikan kalsium dari sumber yang mudah diserap supaya ia berkesan seperti Ostematrix dari Shaklee ini.

Lebih lanjut berkenaan Ostematrix Shaklee.





Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan utk merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan




Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382 Untuk lebih mudah, pertanyaan boleh diajukan di borang 'jawapan segera' di bawah atau buat pesanan di order form ini

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.