Kenal, ambil berat dan kawal diri dan kesihatan sendiri

Seorang wanita terasa ketulan di payudaranya. Kemudian dia pergi berjumpa doktor. Doktor beritahu tak ada apa-apa yang perlu dirisaukan. Beliau berkeras dan demand untuk pemeriksaan lanjut. Akhirnya mereka menemui kanser. Alhamdulillah beliau selamat mengharunginya.

Seorang wanita lain mendapat fibroid tumor dan perlukan hysterectomy sebagai rawatan. Namun beliau sangat nakkan anak. Jadi beliau membuat kajian sendiri untuk rawatan yang kurang memudaratkan dan masih ada harapan untuk melahirkan anak. Dia menemuinya. 2 tahun kemudian, beliau berjaya melahirkan seorang anak yang sihat.

Dua orang yang berbeza namun mempunyai sifat dan hubungan yang sama. Mereka percayai kepada instincts dan melaburkn masa dan tenaga untuk mengawal kesihatan seperti mana mereka mahukan.

Anda bagaimana?


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.




Ida Khairani 
www.MySuperVitamins.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.