Penyusuan susu ibu direalisasikan dengan vitamin dan usaha berterusan ibu






"happy slepas hampir 1 bulan consume shaklee, susu semakin meriah. Dulu pam just dapat 2oz paling banyak. Sekarang pam paling sikit dapat 4oz. Syur sangat pada Allah rezeki si kecik."


Banyak sudah testimonial yang saya letakkan di website ini. Pasti kerana ingin berkongsi berita gembira dan ruang penyelesaian pada ibu yang masing struggle untuk maintain susu dan kecergasan dalam menguruskan rumah tangga.

Harapnya anda ibu-ibu yang berjiwa kental, tidak akan berputus asa. Dapatkan nasihat dan sokongan dari pelbagai sumber. Vitamin Shaklee adalah jawapannya jika anda sering penat dan mencari penyelesaian untuk meneruskan misi penyusuan yang banyak cabaran.

Kami turut berkongsi rasa dan sentiasa ada jika anda memerlukan sokongan.

Jika anda adalah pelanggan mysupervitamins.com jangan lupa like fan page mysupervitamins di facebook dan add saya 'Ida Khairani. Kemudian pm saya untuk dijemput ke group tertutup kumpulan sokongan untuk sama-sama berkongsi masalah, rasa gembira dan bantuan penyelesaian untuk pelbagai isu kesihatan.




- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.