Salam Ramadhan

Selamat Berpuasa!!! Semoga kita semua dilimpahi rahmat dan dimurahkan rezeki sepanjang Ramadhan ini. Memandangkan bulan puasa ni bulan yang barakah, banyak-banyakkan ibadat kerana pahalanya berlipat ganda. Paling mudah, basahi lidah dengan berzikir. Ya Wahab untuk dimurahkan rezeki dan tambah keimanan dan Ya Maatin untuk menambah rezeki & kesejahteraan anak-anak.

Kepada sesiapa yang belum memiliki supplemen Shaklee, cubalah. Ia membantu anda untuk kekal cergas dan sihat sepanjang hari, insyaAllah. So far, Iris dan menyusu 3 round sejak dari sahur tadi. Ibu masih cergas, Alhamdulillah. Kami ada di Subang hari ni untuk jumpa paed.


Place your order now.

Kepada customer yang memerlukan panduan pemakanan vitamin sepanjang berpuasa ni, sila email ke admin[@]mysupervitamin[.]com dan saya akan membantu anda.



Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.