Basic H untuk kesan degil

Selamat Hari Raya!!!

Jika ada kesan kotor di hari raya ini, jangan susah hati. Rendamkan saja dengan Basic H yang serba guna untuk menanggalkannya.


Selain tu, saya juga pernah gunakan Basic H untuk kesan sticker di kabinet rumah. Ceritanya semasa berpindah rumah, kabinet tu telah dibalut dengan wrapper.

Namun, ada sesetengah bahagian kabinet diseletape dengan seletape yang amat kuat oleh Mover. Disebabkan mengambil masa berbulan-bulan sebelum masuk rumah baru dan unwrap, kesan seletape memang susah nak hilang. Puas sudah lekat2 seletape dan tarik serta menonyoh tapi tak berhasil. Lepas berbulan mengadap wajah buruk kabinet tu, saya mencuba basih h. Saya sapukan terus tanpa mencairkan dengan air dan tinggalkan beberapa hari.

Selepas beberapa hari, saya gosok dengan tisu basah dan hasilnya seletape coklat tu dah tanggal. Best sangat. Dah tak sakit mata mengadap kabinet tv tu setiap hari.

Nak cuba tak? Hubungi saya untuk order atau hubungi saya untuk dapatkan shaklee id say untuk beli secara walk in di cawangan Shaklee.

Inilah rupa Basic H itu







Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.