Rahsia kulit wajah cantik dan bersih

Raya semakin hampir. Sedang sibuk membuat persediaan raya demi nak jaga penampilan diri, kecantikan diri pun kena jaga. Pasti ramai yang ada membeli make-up baru time offer2 ni. Kebetulan stok, mmg dah habis jadi saya pun ada beli juga. Sekadar faundation, make up dan lipstik ja. Eye shadow dan seangkatan dengannya tak pandai pakai. Stok hantaran 5 tahun lepas pun ada lagi. Expired tak ek?

Ok ok..Sebenarnya nak cerita pasal kepentingan menjaga kecantikan dari dalaman juga. Iyalah, sibuk makeup- makeup di luar. Kan best kalau duduk di rumah pun muka glowing ja. Sejuk mata suami memandangkan.. Meh nak bagi testimonial Puan S yang telah mendapat hasil yang mengujakan secara tak langsung.

" Saya amik vitamin ni sebab period saya tak teratur. Tapi siapa sangka lepas makan vitamin ni, suami dan keluarga mertua puji kulit saya makin cantik. Bukan nak puji diri sendiri tapi saya memang dapat rasakan perubahan yang ketara amik vitamin ni. Dulu makan vitamin E pun tak nampak ketara seperti sekarang. Terima kasih kak N"

Ini adalah testimoni dari seorang customer  K Ann. Beliau mahu dikenali sebagai puan S sangat gembira dan teruja selepas mengambil vitamin yang disarankan kepada beliau.

Beliau amalkan vitamin yang sangat penting untuk seorang wanita mengekalkan kestabilan hormon dan secara langsung ianya dapat melihat hasilnya dari kulitnya yang makin cantik dan berseri.

Berapa lamakah boleh melihat kesan ini pada wajah bila amalkan? Paling cepat ialah 7 hari dan paling lewat ialah 21 hari.

Adakah anda ingin tahu apa yang beliau amalkan? Maklumkan saya dengan mengisi borang 'Jawapan Segera' dan saya akan cerita rahsianya.


Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.

2 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
March 15, 2012 at 1:37 PM delete

Ape yg beliau mkn 2???bole share x?? Sy 25thn..mslah jerwat serius..prt hitam..da kawen 3thn blm ade zuriat..bert bdn belebihan..tggi 162 dengn brt 82..huhuhuhu..if ade suggestion..pliss help me...called me fikha...

Reply
avatar
March 15, 2012 at 11:17 PM delete

Fikha, email Ida di admin[@]mysupervitamins[.]com supaya senang nak reply.

Reply
avatar