Cara Tambah Susu Badan Dengan ESP Shaklee

ESP Shaklee juga MILK BOOSTER, biar betul ? Seriously betul. Ingat lagi masa lahirkan Iman, first day tu pelik susu lambat keluar. Namun..

Cara tambah susu badan dengan cepat
Cara tambah susu badan dengan cepat

Masa tu di hospital lagi sebab Iman kena tahan disyaki Pneumonia. Result boleh dapat lepas 4 hari. Jadi, memang nak sangat perah susu. Masa tu Iman kena masuk NICU jadi tak boleh menyusu secara direct. Kalau tak cukup susu, memang nurse akan bagi susu formula baby.

Jadi, Ida memang betul-betul nak tambah susu badan secepat mungkin. Alhamdulillah, lepas minum ESP susu badan mula tambah banyak. Sampai terlebih2 dah. Lepas 2 hari, dah boleh keluar NICU dan boleh bagi direct susu pada Iman. Nikmatnya. Bila result keluar, Iman tak ada Pneumonia dan boleh discharge dah.

Yang lawaknya, sampai Ida risau nak minum ESP Shaklee sebab susu badan bertambah banyak sampai over supply dah. Hahaha !!!

Ok, macam mana ESP Shaklee dapat bantu tambah susu ibu?

Kandungan susu ibu sebenarnya adalah tinggi protin dan kalsium. Mungkin disebabkan ibu masih lemah dan tak mendapat makan yang cukup, bekalan protin berkurang. Jadi ESP yang mengandungi protin tulen ni sangat berkesan sabagai MILK BOOSTER.

Fungsi protin untuk bayi sangat banyak. Protin membina sel-sel badan dan otot. Jadi pentinglah protin yang ibu ambil tu cukup dan berkualiti.

Apa kandungan ESP Shaklee lagi yang bagus untuk ibu menyusu tambah susu dan bayi?

Selain protin, di dalam ESP Shaklee ada kalsium dan vitamin B juga.

Fungsi Kalsium untuk ibu menyusu dan bayi

Ibu-ibu mesti tahu, kalsium penting untuk tumbesaran bayi kita. Mana nak dapat supply kalsium kalsium tak dari susu ibu. Kalau ibu pun tak cukup, bayi terjejas, ibu sendiri turut terjejas. Mudah sakit badan, gigi tak kuat, bayi boleh terbantut. Jadi dalam nak tambah susu badan tu, penting juga cukupkan bekalan kalsium untuk diri.

Fungsi Vitamin B untuk ibu menyusu dan bayi

Vitamin B penting untuk pembinaan sel darah merah juga mengawal saraf. Vitamin B juga membantu elak meroyan dan kawal stress. Jadi, ibu dapat menyusu dengan tenang dan menghasilkan susu lebih banyak.

Vitamin B juga sebenarnya berfungsi convert makanan kepada tenaga. Tip paling penting untuk tambah susu badan adalah ibu itu sendiri sihat, bertenaga dan mood happy !

Sini Ida share juga review dan testimonial ibu menyusu lain yang berjaya tambah susu dengan amalkan ESP Shaklee.


Susu Makin Banyak Lepas Minum ESP Shaklee
"Susu Makin Banyak Lepas Minum ESP Shaklee "

ESP Shaklee bantu saya sihat, bertenaga, susu untuk anak mencukupi dan menyengkan
"ESP Shaklee bantu saya sihat, bertenaga, susu untuk anak mencukupi dan menyengkan "


Sejak minum ESP Shaklee, susu banyak sangat "
"Sejak minum ESP, susu banyak sangat "


Special Bonus :


Dapatkan E Book Tip Penyusuan Susu Ibu dan E Book Resepi ESP istimewa untuk ibu menyusu yang membeli dari Mysupervitamins.

3 Cara Beli ESP Shaklee :

Sudah berminat? Ok ni ada 3 cara untuk mendapatkan ESP Shaklee kegemaran ramai ni.

1. Klik dan beli terus di E-Sell ESP Shaklee

2. Walk in di cawangan Shaklee ini dan daftar sebagai ahli Shaklee dengan memasukkan nama upline Ida, Shaklee ID 846056 untuk harga lebih rendah.

3. Hubungi pengedar Shaklee ini untuk uruskan penghantaran ESP Shaklee anda segera.

PEngedar ESP Shaklee Setia Alam
Pengedar ESP Shaklee. Pengeposan ke seluruh Malaysia !

Cepat hubungi sebelum ESP Shaklee, sold out lagi !!! ESP Shaklee adalah antara produk most wanted dan selalu habis stok tau.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.