Set Penyusuan Shaklee Bajet dan Testimonial

"Saya dah cuba macam-macam milk booster tapi masih juga susu tak cukup."

"Bajet saya kecil tapi saya nak ambil supplemen dan teruskan penyusuan susu ibu."

"Saya nak cuba set paling murah untuk menyusu Shaklee, sebab saya rasa badan saya tak penat cuma perlukan supplemen penyusuan sahaja."

"Saya tak ada masa nak prepare milk booster semulajadi jadi saya nak cari supplemen yang mudah tetapi berkesan."



Jika dilema ibu adalah dari 4 di atas ni, saya syorkan Set Penyusuan Shaklee Bajet. Walaupun paling murah tetapi set menyusu budget ni tetap berkesan. Namun, jika situasi anda berbeza, boleh refer ' Set Penyusuan Susu Ibu Mana Patut Saya Pilih"

Set Breastfeeding Bajet / Set Penyusuan Shaklee Bajet / Set Menyusu Bajet

Dalam  Set Menyusu bajet ni ada 3 supplemen yang sangat powerfull dan manfaat untuk ibu dan insyaAllah tempiasnya dapat juga ke baby yang menyusu susu ibu. Setiap satu ada manfaat tersendiri dan bila diambil bersama, kebabom hasilnya. Set bajet menyusu ni sesuai untuk kes ibu seperti di atas tu.

set menyusu bajet shaklee
Klik Order : Set Menyusu Shaklee Bajet


Fungsi ESP  sebagai penggalak susu

Ramai ibu yang setuju, bila minum ESP ni payudara lebih cepat penuh dan susu lebih banyak. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder ni minuman soya yang lazat yang kaya dengan kalsium dan protin. Protin memang penting untuk ibu dan merupakan komposisi yang besar dalam susu ibu. Protin soya ESP ni ada kelebihan berbanding protin dari haiwan sebab tiada kolestrol dan membantu mengurangkan kolestrol dalam badan kita juga, jika diambil 25g sehari tau.

Klik Order : ESP Shaklee


Manfaat Alfalfa sebagai milk booster Shaklee


Alfalfa ni memang sejenis galactagogue, iaitu herba yang boleh membantu membanyakkan susu ibu. Cara makan Alfalfa Shaklee ialah boleh ditelan dengan air atau dibancuh menjadi minuman herba alfalfa.

Lagi best, Alfalfa ni bukan sekadar milk booster biasa tapi kaya nutrisi potasium, kalsium, magnesium, protin, vitamin E, K, D dan klorifil. Jadi, insyaAllah kesihatan ibu, susu ibu dan anak akan mendapat manfaatnya juga.

Cuma kena hati-hati, sebab Alfalfa ni ada manfaat dari segi penghadaman / digestion, ibu akan lebih lawas. Jadi, lihat reaksi anak yang disusui juga. So, ambillah Alfalfa Shaklee pada kuantiti yang anak boleh terima dan toleran untuk tujuan tambah susu ibu ini.

cara makan alfalfa
Klik Order : Alfalfa Shaklee 330 biji / Alfalfa Shaklee 700 biji


Kebaikan Ostematrix untuk ibu menyusu

Susu ibu tinggi nilai kalsiumnya dan ibu kadang-kadang sampai alami gejala kurang kalsium apabila simpanan kalsium ibu disalurkan ke anak melalui susu ibu. Akhirnya ibu akan sakit-sakit badan, lebih cepat penat dan sukar tidur. Akhirnya memberi kesan kemerosotan susu ibu. Jadi, sangat penting ibu ambil kalsium untuk up balik kesihatan ibu dan maintain production susu ibu.

Pengeluaran susu ibu juga akan terjejas bila ibu alami mestrual / period / datang haid, mengandung dan masih menyusu dan tandem nursing. Untuk kekalkan dan tambah susu ibu kembali, amalkan supplemen milk booster dan ambil makanan berkhasiat.

Klik Order : Ostematrix Shaklee

Testimonial Set Bajet Menyusu Shaklee.

Review ibu menyusu amalkan ESP, Alfalfa dan Ostematrix

"ESP, Alfalfa, Ostematrix memang memberi tenaga yang berpanjangan tanpa lenguh sana sini. Saya fully breastfeeding baby, suri rumah kepada 2 orang anak kecil dan bisnes online 24 jam ", Puan Bai Zura.

Selepas 3 bulan amalkan set menyusu bajet shaklee
"Pengalaman 3 bulan mencuba Alfalfa dan ESP, Alhamdulillah nie stok yang berjaya dikumpul untuk di kecil " Puan Nor Melati.

Kesan pengambilan ESP Shaklee oleh ibu menyusu


"Rasa tak lapar, tak penat ... bukan tu ja, ESP membantu susu saya jadi pekat .... selain tu, ramai yang tegur kulit muka kelihatan berseri-seri", Ibu Elmyasna.

Jadi, ibu-ibu sekalian jangan runcing or down lagi bila budget tak cukup dan susu merudum. Ambil langkah bijak dengan amalkan supplemen set menyusu bajet shaklee ni sekurang-kurangnya di samping makan 3 kali menu lengkap sehari serta rajin-rajinlah mengosongkan payudara untuk stimulasi susu yang lebih kerap.

Cara Order Set Menyusu Bajet Shaklee ni adalah :


1. Whatapps 013 488 2382 atau klik icon ni




2. Belian melalui E-Sell dan bayar terus menggunakan credit card atau debit card

3. Walk in ke cawangan Shaklee dan register sebagai ahli untuk dapatkan harga lebih rendah.. Jangan lupa tulissponsor ID 846056 dan dapatkan konsultasi dari saya selepas pembelian.

4. Hubungi saya sahaja untuk buat belian untuk anda.. terus direct ke rumah anda !







ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.