Cara Mujarab Elak Batuk Berterusan dan Risiko Pneumonia

Sebenarnya ini favourite Iman, anak saya. Lebih mudah kerja mak sebab dia memang suka minta sendiri. Ingat lagi, masa Iman kena Pneumonia buat pertama kali raya tahun lepas. Masa tu memang dia jarang sangat ambil Omega Guard ni sebab dia tak minta dan maknya tak teringat nak bagi. Ish ish ish..

.




cara bagi batuk cepat baik
Penawar untuk batuk



Dah nak jadi, memang pengajaran la kan. Masa tu baru nak rasa pengalaman jaga anak sendiri yang kena neb ( nebulizer) dan fisio percussion sambil dibedung. Siap rekod la untuk jadi panduan orang lain.






Video Fisioterapi untuk Pneumonia






Sebelum anak kita kena, rajin-rajinlah bagi omega ni untuk kuatkan imun dan elak batuk makin teruk dan elak diserang asma, pneumonia atau bronchitis. Omega 3 memang bagus untuk paru-paru.



"Fish oil seems to improve airflow, reduce cough, and lower the need for medications in some children with asthma "



Memandangkan promosi Omega Guard Oktober akan berakhir, ibubapa cepat-cepatlah dapatkan Omega Guard ini untuk anak-anak kita. Lega saya bila dah jumpa, minyak ikan yang terbaik dan tidak mengandungi merkuri dan logam berat dari laut dalam ni. Lagipun ia minyak ikan tulen dan bukan dari fish liver cod oil.








Elak minyak ikan yang diambil dari hati














Shaklee Independent Distributor Ida Khairani ( 846056 ) 


FB : Ida Khairani Ahmad 


Phone : 013 488 2382 


Email : admin@mysupervitamins.com 


Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 


Pengedar Shaklee / COD : Seksyen 7 dan sekitar Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC










ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.