Cara ke Shaklee HQ di Sunway untuk elak jem

Biasanya kalau ke HQ dari rumah di Bandar Bukit Raja, Klang saya akan pergi melalui Federal Highway dan balik ikut Glenmarie dan masuk NKVE.

Shaklee HQ berada di Bandar Sunway berdekatan dengan Sunway Piramid.

Masalahnya jika nak ke Shaklee HQ dari NKVE atau Federal saya kena U-Turn di hadapan Sunway Piramid yang tak pernah tak jem tu kerana Shaklee HQ berada di sebarang jalan. Jadi hari ni, saya nak cuba jalan yang tak lalu u-turn di depan Sunway Pyramid tu. :D


jalan ke shaklee
Ini laluan biasa saya. Selalunya ambil masa yang lama di U-Turn ni tapi ada juga time smooth.


Akhirnya, saya dapat juga cari jalan yang dapat skip u turn tu.
Jalan ni boleh dilalui sama ada dari NKVE atau Federal Highway. Janji kena masuk balik Federal Highway sampai ke "Jambatan Pulau Pinang" tu.


Laluan elak jem di hadapan Sunway Piramid untuk ke Shaklee HQ

.
Ok, jika dari arah Klang dan melalui Federal Highway,  rapat kiri untuk exit di Jambatan Pulau Pinang tu. Dari situ,  belok kanan ke arah Bandar Sunway. Kiri arah ke Kelana Jaya. Jangan salah pula. So pastikan kita ambil traffic light di atas jambatan tu untuk ke kanan.


Pilih lane paling kiri


Kita akan melalui LDP sedikit dan pastikan ambil lane paling kiri untuk exit ke Bandar Sunway. Di traffic light, ambil kanan.


Ambil kanan di traffic light ni

.
Rapat kiri dan belok kiri di simpang pertama lepas traffic light tadi iaitu sebelum Sunway Pyramid. 


Jalan terlepas simpang ni tau.

Terus dan bangunan Sunway Pinnacle dan Shaklee HQ berada di sebelah kanan, lepas deretan rumah kedai dan parking area yang besar. 


Shaklee di Level 9, di bangunan The Sunway Pinnacle ni.
 Ambil lane kanan dan masuk simpang kanan selepas nampak bas stesen dan bangunan Pinnacle di seberang jalan.

Simpang akhir ke Shaklee HQ.


Alhamdulillah dah selamat sampai. Boleh la parking di basement Pinnacle, Valet Parking atau di Sunway Resort Parking Lot macam di map bawah ni.



Parking Lot Besar di hadapan Bangunan Shaklee Pinnacle.
Untuk naik ke Shaklee HQ, korang kena register dulu di Receptionist di lobby tu, so jangan lupa bawa IC. Shaklee ada di Level 9. Pastikan korang dah jadi ahli ok untuk membeli. Belum jadi ahli? Ha, tak pa.. Register sebagai ahli dan gunakan ID saya, 846056 sebagai upline atau sponsor.

Isikan borang pesanan dan ambil no untuk order ya. Selalunya tak ramai pun orang. Hubungi saya untuk bantuan konsultasi selepas membuat belian jika anda sudah register di bawah saya ya. Masih tak tahu nak ke HQ atau tak tahu nak join ahli, hubungi saya di no di bawah ni.

Shaklee Independent Distributor Ida Khairani ( 846056
FB : Ida Khairani Ahmad 
Phone : 013 488 2382 
Email : admin@mysupervitamins.com 
Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 
 Pengedar Shaklee / COD : Seksyen 7 dan sekitar Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.