Cara singkirkan kolestrol dan lemak degil

Masa kecil dahulu, mak selalu pesan untuk baca label makanan. Kalau ada kandungan lecitin, kami tak boleh beli dan makan. Kemudian baru tahu ada pula lecitin soya. Jadi kalau ada label lecitin soya, baru lulus untuk kami makan.

Bila dah besar panjang, baru tahu rupanya, lecitin bukan saja ada dalam kandungan makanan seperti coklat ja. Lecitin juga dimakan sebagai makanan tambahan a.k.a supplemen. Lecitin Soya Shakkee adalah sumber lecitin yang halal yang berupaya membantu menyingkirkan kolestrol dan lemak dari tersangkut di saluran darah dan organ badan.



Lecitin Shaklee adalah 100 % soya asli. Pengambil Lecitin Shaklee membantu dalam menyingkirkan kolestrol dan lemak dari badan secara semulajadi. Dengan cara ini kita dapat menurunkan risiko saluran darah tersumbat dan serangan jantung, juga menurunkan berat badan.

Fungsi Lecitin bukan sekadar singkirkan lemak, tetapi membantu fungsi otak juga.



Lecitin Shaklee yang mengandungi kebaikan untuk fungsi otak ini sesuai diambil oleh orang tua dan pelajar. Setiap kapsul mengandungi  530mg lecitin sehari dan disyorkan ambil 6 kapsul sehari minima untuk membantu kecerdasan otak dan singkirkan lemak di saluran darah & organ.


Percaya tak.. Pengambilan yang konsisten mengikut panduan yg betul dapat mengempiskan perut yang buncit !!! Syok kan. Dah tu, risiko penyakit saluran darah tersumbat pun diturunkan !


Shaklee Independent Distributor Ida Khairani ( 846056 ) 
FB : Ida Khairani Ahmad 
Phone : 013 488 2382 
Email : admin@mysupervitamins.com 
Order Shaklee Online dan pos ke seluruh Malaysia 
 COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.