Betul ka semua MLM penipu ??

Ada satu benda ni yg saya mmg percaya la Shaklee takkan fail, iaitu bayar BONUS ! Haha !!!
.
Banyak betul bisnes lain yg orang sanggup buat loan 5-10K, lepas tu kena jual plk brg harga 2K, lepas tu kena pula ajak orang lain buat loan 5-10K...

.
Mungkin itu KACANG bagi mereka tapi nak MEMBUNUH DIRI bagi saya. Silap2 boleh hangus macam tu ja duit. BONUS ke mana tapi kena kerja lain utk bayar LOAN plk.
.
Sesuai dgn kapasiti saya, RM65 ja untuk start up Shaklee. Namun kalau beli vitamin yang confirm kita nak guna RM 800, membership tu FREE. Supplemen yang kita budget nak guna tu kalau tak laku,boleh jual. Memang LAKU pun, asal kita mula berkongsi. Ini cara saya start dulu.
.
Then bermula dari tu, BONUS pertama dapatlah RM40 jerr. Itu pun buat saya percaya ! Join tupperware beli byk, tak plk dapat bonus. 😄.. Tu yg dapat RM40 pun excited !!!.
.
Shaklee tak pernah gagal bayar BONUS bagi yang layak.

.
Sehingga kini, Shaklee tak pernah gagal bagi BONUS walau pernah mencecah 5 angka. Incentif yg diorang OFFER pun clear dan ditunaikan dengan mewah sekali. Iyalah company dah establish dan BRANDED !
.
Kawan saya ada buat bisnes dropship, dia kata Shaklee best la well organized! Tak berserabut macam kompeni tu sampai dia pula rasa nak pi sekolahkan mereka.
.
Itulah, pentingnya company yang saya PERCAYAI ni. Well organized dan tak akan MENIPU, dari segi BONUS dan produk SUPPLEMEN SEMULAJADInya.
.
Saya sudah ? Korang bila pula ?? Mana lagi nak dapat bisnes dgn hanya berkongsi kebaikan untuk kesihatan orang lain dan bermodalkan kurang RM70.
.
Ida Khairani Ahmad
http://www.mysupervitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.