Cikgu dengan anak 7 pun buat Shaklee dan berjaya !

Sabtu lepas, saya dengan kawan-kawan menganjurkan dan menyertai iReach Superstar Award. Majlis ni kami adakan 3 bulan sekali utk meraikan kejayaan rakan-rakan iReach yang naik rank dan mencapai sale tertinggi.


Yang orang ternanti-nanti adalah sharing motivasi dari pemenang dan leader yang baru balik dr International Trip Shaklee.

Jom tonton bersama sharing dari Kak Nas ni. Bagaimana beliau bermula dari tak ada FB akaun pun, dari malu, dari hanya nak selesaikan masalah jerawat, hinggalah berjaya naik rank Supervisor dan mencapai bonus 4 angka.



Syok tak ? Bantu diri kemudian tolong orang lain selesaikan masalah kesihatan dan dapat reward yg lumayan. Alhamdulillah. Jom dengar !



Kalau anda nak lebih sihat dengan selamat. Juga perlukan pendapatan tambahan dengan cara yang halal dan sistematik, bukan skim cepat kaya & MLM haram jaddah, hubungi saya untuk saya tunjuk ajar.

Melalui BLOG, melalui FB atau melalui OFFLINE approach, cuba dan bina kekuatan sendiri !

Ida Khairani
Key Coordinator Shaklee.

Untuk mengamalkan Shaklee dengan konsultasi terbaik, anda juga boleh COD selain saya mengeposkan ke seluruh Malaysia dan Brunei ( pick up di Miri ). Area untuk janji temu adalah : Shah Alam Seksyen 7 dan sekitar, Bandar Bukit Raja, Meru dan Setia Alam.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.