Cara pecahkan lemak dengan berkesan pada paha, perut dan lengan !

Iris dok sebut "Soap is an emulsifier". Wah advance. Ibu tolong orang dengan Shaklee, baru rety emulsifier ni. Lecitin adalah 'emulsifier' yang bantu singkirkan lemak sama macam sabun basuh pinggan singkirkan minyak. Malah lecitin bantu kawal kolestrol !

Sabun basuh pinggan tu pengemulsi juga.

Sabun menyebabkan minyak yang asalnya tak bercampur dengan air, bercampur dengan air dan akhirnya dapat ditanggalkan dari pinggan.

Cara sabun hilangkan minyak dari pinggan !

Sumber gambar ni dari buku sains Qdees untuk umur 5 tahun 😄..

Lecitin juga pengemulsi. Lecitin bantu pisahkan lemak dan minyak dari dinding saluran darah dan lebih mudah diangkut keluar. Jadi, lecitin membantu secara tidak langsung turunkan berat badan dan juga risiko heart attack akibat salur darah yang tersumbat.




Jadi kalau cara pecahkan lemak di perut, peha dan lengan yang berkesan ambillah lecitin ni di samping bersenam yang fokus pada bahagian tersebut. Pasti lebih berkesan dan cepat !



Nak tahu, senaman yang boleh cantikkan paha dan pecahkan lemak pada peha dan lengan, ini caranya 20 senaman yang pasti membantu !




Untuk perut pula, boleh layan 25 cadangan video senaman perut ni hokey.



Nak order Lecitin, boleh hubungi saya di

Whapps / SMS : 013 488 2382
Email :  admin@mysupervitamins.com
Pick Up/ COD Shaklee : Bandar Bukit Raja, Shah Alam, Setia Alam
Penghantaran melalui courier ke 1 Malaysia

SID Pro anda,
Ida Khairani Ahmad
www.mysupervitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.