Mekaup remover yang sangat best

Tahukah anda walaupun selepas mencuci muka, kemungkinan besar masih banyak lagi bekas mekap yang masih bersisa di muka, tersumbat di liang roma dan boleh menyebabkan kulit berjerawat dan bermasalah?



Rangkaian Nutriwhite Shaklee ada makeup remover atau dalam Bahasa Melayunya penanggal mekap. Gentle Action Makeup Remover ni memang sangat banyak review yang best2x!!!

Rangkaian Nutriwhite dari sumber botani

Walaupun ramai antara kita tak bermekap tebal-tebal, kita tetap boleh menggunakan MakeUp Remover Shaklee ini. Sebabnya, ia dapat menanggalkan sel-sel mati, daki & kotoran dan bertindak sangat lembut pada kulit. 

Cara 1 guna makeup remover shaklee : 
Caranya cuma picit sedikit, amat sedikit sapukan pada kulit muka dan gosok lembut sekitar muka.. Fokus pada satu-satu bahagian.

Cara 2 guna makeup remover shaklee:
Selain tu, Makeup Remover juga boleh bertindak seperti cleanser juga. Basahkan muka & gosokkan makeup remover pada muka.

Cara 3 guna makeup remover shaklee:
Massage pada kulit yang kering dan tidak basah. Guna jadi telunjuk dan manis, urut ke atas ala-ala spa. Bagusnya urut ke atas, buat kulit muka terus tegang & tak cepat kendur / melanjut ke bawah bila semakin berusia.

Cuci dengan air suam atau gunakan span pencuci muka untuk bilas balik.



Kulit yang sesuai guna:
Kedua kulit berminyak atau kering sesuai dan boleh guna Gentle Action Makeup Remover juga rangkaian Nutriwhite yang lain.

Petua Istimewa untuk kulit kering:

Kalau anda mengalami masalah kulit kering yang teruk, anda boleh pilih dan gunakan makeup remover sepenuhnya sebagai ganti cleanser anda sekarang. Ia lebih selamat dan boleh dipakai setiap hari untuk semua peringkat umur.


Gentle Action Makeup Remover ni diperbuat dari sumber botani ya. Suci gitu.
Ia dari pokok alovera dan bic ( beech tree)

Semasa menanggalkan mekap, Gentle ACTION MAKEUP REMOVER membersihkan wajah secara mendalam tanpa meninggalkan kesan dan rasa berminyak 'greasy'. Jadi akan rasa apa? Kulit muka akan rasa lembut gila !!!

Best tau ! Kalau rasa muka kotor dan berdakit ja, terus basuh tangan bersih dan boleh mula rawatan cepat dengan Makeup remover ni walaupun sedang menonton tv sebab dengan muka kering pun dah boleh mula. Tak payah nak bertuala-tuala muka.

Jom bersihkan muka dan kekal cantik dengan Gentle Action Makeup Romover Shaklee sekarang juga. Harganya ?

Harganya adalah RM 95 untuk saiz 150 ml. Memang berbaloi baloi ! Lama jugalah nak habis. Murah dan terbaik untuk hasil yang awesome ! Sesuai dengan kualiti dan ramuan hebat yang semulajadi didalamnya.


Ida Khairani
SID Pro 846056
013 488 2382
admin@mysupervitamins.com

Jika berada di Bandar Bukit Raja, Setia Alam dan Shah Alam boleh beli Shaklee terus dari saya.
Pos melalui courier untuk SELURUH MALAYSIA.


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.