Cara Lecitin Bantu Untuk Kurus

Lecitin adalah salah satu suppelemen penting dalam Set Kurus. Ada orang yang berjaya kurus dengan pengambilan Lecitin sahaja beserta gaya hidup yang sihat. Hebatkan! Ada yang perlu top up dengan beberapa supplemen lagi.

Kurus dan sihat lebih mudah dengan Lecitin


Bagaimana cara lecitin bantu untuk kurus?

  • Lesitin ada peranan dalam nak kekalkan berat badan, nak kurus dan juga badan yang sihat. 
  • Lesitin ni adalah pengemulsi lemak yang bantu pecahkan dan cairkan lemak
  • Jadi, ia dapat bantu tingkatkan metabolisme yang sangat diingini bagi orang yang nak kurus.
  • Lesitin bantu bakar lemak dengan berkesan
  • Lesitin juga menghalang pengumpulan lemak dan kolestrol tak baik
  • Senaman yang betul dan pengambilan lesitin sangat membantu untuk kurus dengan sihat!
Fungsi lesitin yang menyokong badan untuk kurus


Kadang-kadang, kita boleh baca dalam label kandungan makanan, pengemulsi atau lecitin soya dan sebagainya. Fungsinya adalah membentuk rupa makanan tersebut kerana ia bantu mencairkan dan memecahkan lemak.

Lesitin adalah campuran kompleks fosfolipid yang ada dalam sel badan kita dan beri manfaat untuk kesihatan fizikal dan mental. Fungsi Lesitin juga bagi melindungi sel dan kuatkan struktur sel. 
Apabila lesitin membantu memudahkan pergerakan lemak, bahan bungan dan nutrien di dalam dan luar sel badan, ia turut membantu kita untuk kurus secara semulajadi.

Harga Lesitin adalah RM52.50 dengan penghantaran percuma!


Lesitin Shaklee juga adalah agen pengemulsi semula jadi yang dirumus dari sumber semulajadi iaitu kacang soya. Bukan saja saya ambil lesitin untuk sumber kolina bagi kecerdasan otak, saya amalkan lesitin untuk bantu kekalkan berat badan ideal juga. Makin berusia ni, kadar metabolisme makin menurut. Terpaksalah ambil supplemen seperti Lesitin untuk bantu kekal kurus.



Ida Khairani
013 488 2382
http://www.mysupervitamins.com

Untuk order Lesitin, boleh whatapps ke 013 488 2382 atau isi borang order Shaklee ini. Boleh juga, direct order dengan Shaklee di eSell kalau ada credit card @ debit card. Senangkan!

Penghantaran ke seluruh Malaysia dan cash on delivery sekitar Shah Alam, Klang dan Bandar Bukit Raja secepat mungkin!

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.