Vitamin C Plus Shaklee organik dan semulajadi

Kenapa Vitamin C Plus Shaklee sangat HOT?

- Vitamin C Plus Shaklee bukan sahaja organik dari segi penanaman dan penjagaan tetapi diikhtiraf semulajadi kerana langsung tiada bahan kimia dan racun perasok sepanjang proses penyediaannya.

- Vitamin C sangat sinonim dengan kecantikan dan menguatkan sistem imun badan.

- Vitamin C berfungsi untuk mencerahkan kulit, menggebu, melicinkan kulit. Hasil berbeza termasuk jangka masa pemulihan setiap orang kerana vitamin C akan membaik pulih dalaman di mana keperluan vitamin C lebih tinggi.

- Vitamin C 'organik' juga dipercayai mampu mengurangkan jerawat dan parut jerawat di muka dan badan

- Pesakit resdung juga digalakkan mengambil Vitamin C untuk mengurangkan simpton resdung dan menguatkan imun badan

- Vitamin C semulajadi selamat digunakan oleh ibu mengandung dan ibu yang menyusu. Jadi, xperlu risau dan masih boleh cantik seperti orang lain.

- Gusi yang sering berdarah adalah tanda kurang vitamin c jadi dapatkan bekalan vitamin c anda sekarang

-akibat pencemaran yang semakin berleluasa, radikal bebas sering menyerang diri. Vitamin C yang bersifat anti oksida adalah perlindungan terbaik sel badan dari radikal bebas.

- Vitamin C menggalakkan penyembukan luka dan lebam.

- Bersifat anti- histamin untuk mengurangkan alergik

- Vitamin C menggalakkan pembinaan kolagen yang penting untuk kecantikan dan keanjalan kulit serta kesihatan sendi dan tulang.

- Vitamin C bagus untuk penyerapan zat besi

- Vitamin C yang terbaik bersifat sustained release iaitu pelepasan mengikut masa, jam demi jam. Ciri ini mengekalkan bekalan vitamin c di dalam badan.





Sulingan... Selalunya kami akan mengesyorkan beberapa vitamin lagi untuk kesihatan dan kecantikan kulit seperti Vitamin E, B complex dan ESP selain Vitamin C ( Set D + ESP) . Ini testimonial Najihah selepas penggunaan supplemen Shaklee secara konsisten.






Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.