Testimonial 18 SX dengan Shaklee Collagen Powder

Niat amalkan Shaklee Collagen Powder nak cantik untuk suami..nak sihat untuk diri sendiri dan keluarga.. akhirnya suami tegur part lain pulakan yang 'ketat'.. Memang terbaiklah..Alhamdulillah.. Terima kasih pada empunya diri yang sudi berkongsi Testimonial 18 SX HOT ini.

Testimonial Shaklee Collagen Powder - Mysupervitamins
Testimonial Shaklee Collagen Powder - Mysupervitamins

"Thank u kak ida. So far dah ada byk perubahan sejak 3mggu minum collagen ni. Muka jadi soft cuma ada biji2 halus je. Blom tahap flawless lagi hihi. InsyaAllah lps ni dh tak payah foundation n mekap2 lagi. Tp yg pelik husband perasan perubahan yg lain. Dia kata makin 'ketat' (lucah sikit hehehe, sorry). InsyaAllah lagi 2 bulan ke, xxx share pic 'before and after' taking this collagen. Walau pun mahal tapi berbaloi. Husband tgk perubahan pun smpai sggup belanja beli kan collagen ni. Ckp je dh habis terus suruh order lagi hihi. Yg penting niat utk suami"


Kenapa Shaklee Collagen Powder boleh bertindak dengan lebih cepat? 

(Kajian klinikal mengesahkan kesan yang lebih baik dalam tempoh 8 minggu penggunaan collagen.)


Shaklee Collagen Powder ini sangat hebat sebab ia mengandungi 4000mg proprietari Red Snapper Scale(RSS) collagen.  Apa RSS ni? RSS ni adalah kolagen yang sangat berkualiti tinggi dan tulen, extrak dari sisik ikan merah. Kenapa kolagen dari ikan merah berkualiti? Ini kerana ikan merah tahan untuk hidup pada kedalaman laut yang sangat dalam dan bertekanan tinggi. Ini membuktikan kulitnya yang sihat, kuat dan anjal untuk ia bertahan dan hidup bebas di situ. Sebab itu Shaklee memilih sumber sisik ikan merah untuk bahan utama Collagen Powder ini.

Yang paling best, Shaklee Collagen Powder sangat mudah diserap badan dan bertindak lebih cepat. Ini kerana molekulnya yang sangat ringan iaitu 1000 Dalton, berbanding jenama lain sehingga 300,000 dalton. Molekul yang ringan memastikan penyerapan unggul dan peningkatan sisitesis kolagen pada lapisan kulit (dermis) dengan berkesan.

Bahan-bahan Shaklee Collagen Powder merangkumi 7 sumber semulajadi utama iaitu ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Jangan lupa dapatkan sekotak Collagen untuk diri sendiri, orang tersayang termasuklah ibu bapa. Semua orang berhak mendapatkan yang terbaik untuk diri sendiri sebagai REWARD atas kesusahan kita bekerja, Do Pamper your self and your love one . Banyak tau bonus yang tak disangka-sangka hasil pemakanan sihat Shaklee Collagen Powder ni termasuklah lebih cantik, lebih anjal, lebih 'ketat'.. InsyaAllah :)




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.