Bagaimana nak walk in ke Shaklee cawangan KL di Wangsa Maju

Selain dari membeli produk Shaklee secara online, anda boleh juga untuk terus walk in di branch berdekatan. Post ni ditulis khas untuk yang berada berdekatan KL dan ingin membeli secara terus di cawangan Shaklee di Wangsa Maju. Selain membeli, anda juga boleh terus mendaftar sebagai ahli di mana-mana cawangan. Cuma ingat nama penuh saya, Ida Khairani dan Shaklee ID 846056 untuk diisi di ruangan sposor/ upline anda. Selepas mendaftar, jangan lupa menghubungi saya supaya kita sama-sama dapat saling membantu. Coaching secara online dan santai mengikut keselesaan masing-masing.

Ok, bagaimana nak walk in di Wangsa Maju. Alamat pejabat jualan Shaklee di sana adalah

 31 Jalan 2A/27A Section 1 Wangsa maju Setapak, KL. No tel 03-41426442




Disertakan map untuk ke Shaklee Wangsa Maju. Selain dari ikut Jalan Usahawan, boleh juga terus ja melalui Jalan Genting Kelang dan melintasi LRT Wangsa Maju. Landmark cawangan Shaklee KL ni ia ada berdekatan area Alpha Angle, Balai Polis Wangsa Maju dan ada Shell serta ESSO. Di sebelah shoplot Cawangan Shaklee Wangsa Maju ada workshop dan di hadapannya ada Klinik Wangsa. Harap semua maklumat ini lengkap dan anda tidak sesat lagi. :) Enjoy Shopping!


Map ke Shaklee Wangsa Maju, KL
Map ke Shaklee Wangsa Maju, KL

NEW UPDATE ! BRANCH WANGSA MAJU TELAH BERPINDAH KE :

 NO. 32, JALAN  RAMPAI MAJU 3, TAMAN SRI RAMPAI, KL 

(BERHAMPIRAN OPEN UNIVERSITY )

Lagi tip untuk ke cawangan Shaklee KL  :
Kedainya di corner lot, berdekatan dengan Tasik Sri Rampai. Kalau korang dah jumpa Wahab Cendol di shop lot paling hadapan, ha..branch shaklee di row ketiga, row paling hujung. 


Kalau dah jumpa, Alhamdulillah. Doakan saya murah rezeki ya. Kalau membeli dengan id saya, jangan lupa minta konsultasi istimewa dari saya. Yang terus register sebagai ahli dengan ID saya 846056 sebagai upline, hubungilah saya untuk berkenal - kenalan dan  jika mahu jana pendapatan dengan Shaklee, jangan sesekali malu tak bertempat. Saya sangat berbesar hati. :)


New update ! Boleh rujuk entry Video Cara ke Shaklee KL yang saya baru sediakan ni. Semoga tak ada yang sesat lagi. 


Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.