Faedah energizing soy protein ( ESP) dan alfalfa untuk ibu menyusu

Tahniah buat anda kerana berminat dan berniat untuk menyusukan bayi dengan susu ibu! Walaupun banyak rintangan, ibu menyusu tetap kental dan berusaha untuk mencari ilmu. Syabas! Ketahuilah ramai ibu-ibu, bapa dan individu yang menyokong 100% usaha anda dan sangat SALUTE dengan ibu menyusu berkerjaya atau suri rumah tangga. Rangkaian set penyusuan supplemen Shaklee ni membantu untuk memudahkan perjalanan anda sebagai ibu menyusu. Tahu tak konsep asas penyusuan adalah 'lebih banyak permintaan, lebih banyak pengeluaran'?


Jika masih tidak tahu, sebagai pelanggan Mysupervitamins yang membeli mana-mana set penyusuan dari sini, akan mendapat panduan, jadual dan e-book yang membantu ibu menyusu untuk lebih memahami konsep ini. Panduan untuk memilih mana satu set yang sesuai boleh klik link ini. Untuk harga lengkap, boleh email pada saya. Bagi yang tidak berkemampuan, ibu menyusu juga boleh memilih set yang mengandungi Energizing Soy Protein dan Alfalfa Shaklee sahaja. Ini set budget namun Alhamdulillah, hasilnya tidak mengecewakan bagi yang tetap mengamalkan konsep penyusuan asas disamping mengambil supplemen Shaklee ini.


Testimonial di bawah adalah faedah dan kesan baik yang diperolehi oleh pelanggan kami. Syukur susu ibu menyusu ini menjadi sangat banyak dan kulitnya juga menjadi semakin cantik. Sangat seronokkan? Best..best..Hanya ibu menyusu dan yang menyokong penyusuan susu ibu yang faham dan terasa kegembiraan ini kerana bukan senang nak senangkan. Sememangnya kekuatan mental, fizikal dan sokongan moral itu sangat penting bagi seorang ibu menyusu sepanjang perjalanan penyusuan. Supplemen juga membantu ibu sihat dan cergas supaya pengeluaran susu tidak terjejas.




Kesan baik ESP dan Alfalfa untuk ibu menyusu Shaklee
Susu lebih banyak dan kulit lebih cantik !!!!


Jom sembang lebih detail fungsi dan faedah Energizing Soy Protein dan Alfalfa Shaklee kepada ibu menyusu dan anak juga!

Faedah Energizing Soy Protein terhadap ibu menyusu dan bayi

- nutrien termasuk protin dapat dikongsi dan disalurkan melalui susu ibu
- protin membina sel, muscle, hormon dan kulit yang sihat
- protin membantu pembinaan tubuh bayi
- protin membantu proses pemulihan dengan lebih cepat
- protin yang baik menghasilkan sel yang sihat seterusnya menjadikan kulit lebih sihat dan cantik
- protin merangsang pengeluaran susu ibu kerana komposisi terbanyak dalam susu ibu adalah protin
- protin membuat badan ibu dan bayi lebih firm/kental
- energizing soy protein memberi tenaga berpanjangan
- energizing soy protein membantu perut ibu terasa penuh, bagus untuk diet dan menurunkan berat badan. Namun, ibu menyusu tidak digalakkan diet atau skip meal

Faedah Alfalfa Shaklee terhadap ibu menyusu dan bayi

-alfalfa dipercayai adalah milk booster /  penggalak susu sejak turun temurun
-alfalfa tidak meninggalkan bau tak best seperti sesetengah penggalak susu lain jadi ibu menyusu jangan risau
-alfalfa dapat membantu mengeluarkan angin dari badan ibu menyusu. Selalu lepas bersalin, urat banyak kembangkan dan angin senang masuk. InsyaAllah pengambilan Alfalfa dapat mengurangkan angin dalam badan
-Alfalfa mengurangkan keputihan
-Alfafa menguatkan dinding faraj. Sering kali, ibu menyusu suka terkencing sebab dinding faraj sudah tidak kuat. InsyaAllah pengambilan Alfalfa dapat membantu
- Alfalfa juga berkesan seperti kacip fatimah.."gripnya kembali hebat"


Berjela-jela cerita pasal Alfalfa dan Energizing Soy Protein untuk ibu menyusu dan bayi..belum cerita pasal faedah vitamin lain-lain lagi yang menjadi pelangkap buat ibu menyusu ni. Klik link ni untuk lebih lanjut pasal set lain ya -Set B, Set E, Set Triple M dan Set Eu Four Pack.






Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.