Set Penyusuan tanpa Vitamin C masih boleh CANTIK

Huru hara 1 Malaysia, Vitamin C SOLD OUT...  Tiba-tiba sejak beberapa bulan lepas Vitamin C menjadi fenomena..Sana-sini orang gilakan Vitamin C.. Vitamin C Shaklee ramai pula pakat rebranding.. Organik la..dan macam-macam nama lagi.. Ya laa... Vitamin C sangat banyak manfaat sehingga ibu menyusu pun digalakkan mengambilnya..untuk antibodi, untuk resdung, untuk kulit sihat dan cantik dan banyak lagi. Akhirnya..Vitamin C Shaklee Sold Out Habis untuk kali keberapa tak tahu dah..

Oleh kerana, buat masa ini maklumat yang diterima dari pihak Shaklee Malaysia, Vitamin C akan kembali pada bulan April 2013..Semua set penyusuan, berpantang dan ibu mengandung adalah tanpa vitamin C..ini pun sehingga diberitahu nanti...


Jadi, vitamin yang kekal dalam :

vitamin ibu menyusu Shaklee
Set Penyusuan supplemen Shaklee


Set B, set asas penyusuan adalah - B Complex, Alfalfa dan Vitalea

Set E, set penyusuan enhancement - B Complex, Alfalfa, Vitalea dan Ostematrix/kalsium

Set 3M, set penyusuan triple M - B Complex, Alfalfa, Vitalea, Ostematrix/kalsium dan ESP( Energizing Soy Protein)

Set Eu Four Pack - B Complex, Vitalea, Ostematrix/Kalsium


Berkenaan dengan harga pastinya ada penurunan tanpa pembelian vitamin C dalam set ini


Namun, untuk manfaat antibodi, kecantikan, pemulihan yang diberikan oleh vitamin C, kami mencadangakan vitamin berikut untuk melengkapkan set-set penyusuan ini. Ibu menyusu boleh pilih salah satu supplemen atau kesemuanya sebagai pelengkap pada set penyusuan sedia ada.


-Zink  : meningkatkan sistem imun, bagus juga untuk masalah rambut gugur , mengurangkan inflamasi dan mempertingkatkan tahap sihat hormon(bagus untuk jerawat)

-Nutriferon  : mengaktifkan interferon utk menguatkan fungsi sistem imun


-Shaklee Collagen Powder  : kulit yg cantik dan anjal, mengandungi Vitamin C, kesihatan tulang dan sendi,  mencerah dan mengurangkan pigmentasi


Pengganti vitamin C untuk cantik dan imun
Pelengkap set penyusuan




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.