Set B for Breastfeeding

Untuk Package B iaitu pakej buat ibu menyusu, mempunyai Alfalfa yang sangat terkenal sebagai pemangkin susu (galactagogue/ milk booster) dan telah di gunakan secara tradisional sejak dahulu kala lagi.

Kebanyakan daripada customer kami mengakui hasil perahan susu mereka menampakkan peningkatan berbanding dari sebelum mengambil Alfalfa. Selain itu, alfalfa juga membantu menambahkan kandungan lemak (increase fat contents) di dalam susu ibu, dan, ibu-ibu akan mendapati susu mereka lebih pekat daripada biasa, dan bayi mereka lebih mudah kenyang tatkala menyusu (shorter feeding period for each session). Namun, kesannya berbeza mengikut individu dan tidak dijamin. Yang pasti, rutin mengepam yang konsisten tidak harus ditinggalkan oleh mana-mana BF moms.


* Package B *





Kandungan Pakej B untuk sebulan penggunaan (khas untuk ibu menyusu) :

  • B Complex 
  • Vitamin C 
  • Vita-Lea Iron Formula (a.k.a multivitamin) 
  • Alfalfa

Cara pengambilan ialah :

  • 1 biji sehari, untuk setiap satu B-Complex, Vit-C & Multivitamin.
  • 2 biji sehari untuk Alfalfa.
Jika anda berminat untuk mencuba, sila klik di sini untuk panduan proses pembelian

** Untuk Set B1, anda akan mendapat satu botol kecil Alfalfa yang mengandungi 330 biji. Alfalfa boleh diambil dari 1-10 biji sehari mengikut kesesuain badan dan kesihatan. Pembelian Set B1 ini amat menjimatkan.


Klik sini untuk pilihan vitamin untuk ibu menyusu





Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.