Minuman yang sempurna

TRIPPLE GEM-the perfect breakfast, sarapan yang sempurna untuk bertenaga sehari.
Ramai tidak sedar bahawa sarapan adalah rahsia untuk kekal sihat. Ia menjadikan anda bertenaga sepanjang hari. Jika tidak mengambil bfast, anda mungkin kurang tumpuan,kurang peka,rendah produktiviti kerja,kandungan gula dlm darah rendah.

credit to k cery

Jadi tripple gem shaklee ini menawarkan anda memulakan hari dgn sarapan yg lazat dan berkhasiat. Kebaikkannya?Ia memberi tenaga sepanjang hari,membantu meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan,memelihara kesihatan secara menyeluruh.

Tripple Gem ni terdiri daripada ESP (energizing soy protein), MealShake (MS) dan Performance Drink~ketiga2 ni dalam bentuk serbuk, bancuh jadi minuman, bukan tablet yer....(especially untuk mereka yang tak suke mkn pil. Lagi bagus kerana kadar penyerapan zat lebih cepat kerana ia berbentuk cecair.



Alhamdullilah..hot selling stuff minggu ni adalah Tripple Gem..favorite sume org.. tu yg saya bersungguh share kat sini. Lagipun mmg favorite saya gak,tu yang excited betul ni. Besides, ia bukan untuk ibu2 je..tetapi untuk satu keluarga,kanak2,suami,isteri,parents.

Kena beli tiga2 ke? Tak semestinya ambil tiga2... normally kalau yang tak suke pada soya.... kami suggestkan MealShake dan Performance Drink. Meal Shake adalah vitamin2, protin, fiber yang dah diblend menjadi serbuk, perisa vanila..bestttt,wangiiii mealshake ni.

Untuk ibu2 pula, boleh ambil Performance drink dan ESP. Lebih lanjut tentang Performance Drink, klik sini dan ESP klik sini.



Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.