Shaklee Hebat

“Shaklee HEBAT!!!”

Itulah kata-kata gembira dari salah seorang consumer baru Shaklee, namanya Puan Lyana dari Kedah. Alhamdulillah. Seronoknya dengar kesan positif dia selepas mengamalkan produk Shaklee.

Puan Lyana telah mengambil full set breastfeeding yang kami cadangkan iaitu Vita-Lea, Vitamin C, B Complex, Alfalfa, Energizing Soy protein & Performance Drink, ditambah juga dengan OsteMatrix dan Zinc Complex pada awal Ramadhan yang lalu.
Jom ikuti pengalaman menarik beliau

credit to genkimomma

~~~~

—– Forwarded Message —-
From: Jemali Lyana
To: Genki Momma
Sent: Thu, August 26, 2010 11:57:26 PM
Subject: Re: nak tanya set c

alhamdulillah..selalu kalau pam kat office dapat 4oz jer…sekali pam..sekarang…sekali pam dapat 7oz dan boleh pam 2 kali sepanjang waktu bekerja..alhamdulillah…baby pun cepat kenyang…masa mula2 ambil supplement tu…memang baby kerap nak minum..dalam sejam sekali…sekarang…minum sikit jer dah burp…rasa macam tak percaya dia dah kenyang…sebab b masih terasa berat dan besar…sekarang kalau lepas pam pun boleh menyusu dia sampai kenyang…kalau dulu…agak payah la…asyik bergaduh jer dengan dia sebab dia tak puas…alhamdullillah….

tapi sejak amik supplement ni kan…terasa badan makin seksi la…he..he..bukan ape..badan tak rasa mengelebeh dan b semakin mengancam…terkejut gak tangkap gambar aritu..nampak menonjol dan ketara perubahan dia…he..he..

resepi bancuh pd+esp dengan sunquick tropikana memang patut diberi pujian….memang sedap dan best…boleh jadi ketagih…hubby mula2 agak susah nak menerima…sekarang dia yang selalu ingatkan kita buat air magik tu….(kami gelarkan air magik..) alhamdulillah…penat memang penat…tapi tak teruk sampai flat…at least puasa kali ni..tak de rasa dahaga ker…lapar ke….semua tak terasa…cuma penat sebab puasa jer…

lagi sekali saya nak ucapkan terima kasih pada arnie kerana memperkenalkan set ni dan berkongsi pendapat dan pengalaman kepada kami yang baru mencuba…

terima kasih dan tahniah…shaklee HEBAT!!!

~~~~

Kepada yang masih mencari-cari supplements yang bersesuaian untuk seisi keluarga di bulan Ramadhan ini, kami ada jawapannya. Terutama sekali untuk ibu yang menyusu badan, dan juga menyusu dan memerah susu di pejabat. Masih tinggal beberapa hari bulan Ramadhan ini, dan masih belum terlambat buat anda untuk mencuba keajaiban Shaklee.

Kepada para isteri & ibu-ibu, seperti yang Lyana katakan, badan makin seksi tawww!
So, Raya nanti bukan sahaja makin slim (kesan ESP, B-Complex & Alfalfa), tapi makin seksi juga (kesan ESP & Alfalfa), serta kulit makin cantik berseri-seri (kesan Vita-Lea, B-Complex, Vit-C & ESP). Rambut kurang gugur (kesan Zinc & OsteMatrix), dan badan juga lebih bertenaga (kesan B-Complex, ESP, Performance Drink & OsteMatrix). Tidak lupa juga bonus buat ibu menyusu di mana susu akan sentiasa maintain, lebih pekat & baby mudah kenyang.
Apa lagi yang anda mahukan? Pakej lengkap ALL-IN-ONE dengan Shaklee!!! ;)

Salam sayang dari ibu

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.