Makan dengan gembira

Ni tips paling mudah untuk memperbanyakkan susu ibu.

Production susu berkait rapat dengan emosi. Bila kita gembira dan tenang, susu ibu akan bertambah. Banyak petua pemakanan yang selalu orang bagi kononnya dapat memeriahkan susu ibu contohnya air longan dan lobak putih. Namun ada yang berjaya ada yang tidak. Kenapa ya?

Cuba kali ini anda cuba makan atau minum dengan penuh rasa seronok bukan terpaksa kerana makanan tersebut bukan kebiasaan anda. Boleh ka macam tu? Rasa seronok yang dalam dari hati. Hehehe. Kena yang memang favourite dia, insyaAllah berjaya. Jangan lupa berdoa kepada Allah swt, penting ni.

Pemakanan sangat penting dalam membanyakkan susu ibu. Makanlah dengan hati yang gembira serta nikmati makanan kesukaan anda tetapi berpada-pada jangan sampai boleh menggemukkan anda. Supplement sekadar membantu badan kita mendapat zat yang kurang dalam diet makanan harian kita selain membantu memastikan susu ibu cukup berkualiti.

Bagi saya pula, alhamdulillah, susu saya boleh tahan. Sentiasa anda sebab saya amalkan supply on demand. Supplement penting buat saya kerana saya nak memastikan susu saya sedap dan yummy juga berkhasiat untuk Iris saya. Saya jugak dalam proses nak menguruskan badan dan supplement membantu membakar lemak yang berlebihan. Sebab tu saya amalkannya.



Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.