Altenatif berkesan untuk bantu pulih Bell Parsy

Kali ni saya nak kongsikan pengalaman pesakit Bell Parsy yang berjaya pulih dengan izin Allah selepas mengamalkan produk Shaklee termasuklah Vivix.

....................................

2 oct 2015

Saya bangun sebelah muka dah jatuh

Tak boleh senyum
Mata tak boleh tutup
Air mata mengalir macam menangis
Sakit 
Rasa tegang je

Doktor sahkan saya diserang bellpalsy
Bukan STROKE
tapi kelemahan sebelah otot muka

Saya di steroid

Punca UNKNOWN
Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin

Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu..

Consume SPECIAL DOSE vivix
Dan consume
Omega guard
Bcomplex
Vitamin E
dgn extreme [ dos yang lebih dari biasa]

Saya juga menjalani fisioterapi



Alhamdullilah selepas 90hari
Saya diberi kesempatan SENYUM kembali

Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support
Ia bukan mudah seperti dijangka

Saya dan sahabat #bellpalsy sahaja yg tahu apa yg kami rasa..
Actually its more to self confidence / esteem
Tapi serius is MANIS untuk diingati
Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah
Harap ia menghapus dosa2

Ini adalah perkongsian pengalaman dari Faiza Suhada. Terima kasih Faiza.

Untuk konsultasi lanjut tentang permasalah anda, hubungi saya.

Pengedar Shaklee Bertauliah,
Ida Khairani

Anda boleh pilih untuk cod produk
Shaklee jika berada sekitar
Shah Alam, Setia Alam, Bandar Bukit Raja dan Meru.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.